پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم

برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت 103 گرملاجات

آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد

10 مصدو بر اثر برخورد 2 سواری در جاده جنگل گلستان

آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور 150 نفر

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

معاون سابق رئیس کل دادگستری خراسان رضوی درگذشت

بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم

بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟

3 اپیزود از افزایش قیمت مسکن در کشور

هشدار نارنجی به کشاورزان؛ غلات را به مناطق امن حمل کنید

هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!

هزینه ارزی حج تمتع 1403 چند دلار است؟

حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی

سرویس‌دهی رایگان خط 2 مترو به تجمع بزرگ صادقیون

پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و 16 گیگابایت رم

این میوه‌ها همچنان زیر 100 هزار تومان قیمت ندارند

هشدار نارنجی به کشاورزان؛ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید

دختر 14 ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت

نجات دختر 14 ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران

برپایی 5 موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد

فیلم| لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار

تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی

قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه

هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید

رفتار انسانی یک «اورانگوتان» برای اولین‌بار؛ تهیه ضماد برای درمان زخم!

برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف

هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد

نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو 206 در مشهد

استاندار همدان با همسر و فرزندان شهید شناسائی شده رنجنوش دیدار کرد

رکورد‌شکنی قیمت مس در سطح جهانی

جاری شدن سیل و قطع راه ارتباطی روستای عیلکی بالا از توابع بخش ماژان خوسف

جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد

هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از 40 سال

انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم

زیارت خانه خدا پس از 9 سال وقفه

اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

انسداد کارت بانکی این افراد از شنبه قطعی شد

عکس/ بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی

بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر

افشای راز «نفرین توت عنخ آمون» که بیش از 20 نفر را کشت

انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر