پیام خراسان

آخرين مطالب

14 فیلم ترسناک برنده جایزه اسکار + عکس ورزشي

14 فیلم ترسناک برنده جایزه اسکار + عکس
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - اما درحال حاضر حتی طرفداران اصلی این نوع فیلم در مورد انتخاب این فیلم ها و حتی ارتباط این فیلم ها با اسکار سوال می کنند. به همین خاطر است که من با نگاهی به گذشته نگاه دقیق تری به برندگان جوایز اسکار می کنم.....

از جن گیر تا سکوت بره ها: فیلم های ترسناکی که اسکار گرفتند
فیلم های ترسناک برنده اسکار، می خواهید باور کنید یا خیر واقعی هستند! همین حالا سر و صدای زیادی پیرامون اسکار وجود دارد و همه آنها خوب نیستند. طرفداران فیلم های ترسناک اغلب از سوی اسکار احساس سرزنش می کنند، اما درحال حاضر حتی طرفداران اصلی این نوع فیلم در مورد انتخاب این فیلم ها و حتی ارتباط این فیلم ها با اسکار سوال می کنند. به همین خاطر است که من با نگاهی به گذشته نگاه دقیق تری به برندگان جوایز اسکار می کنم.
طرفداران و منتقدین در مورد اینکه چگونه جوایز اسکار برخی از بهترین فیلم های سال 2012 را مورد غفلت قرار داده اند، سوالاتی را مطرح می کنند. علاوه بر این واقعیت اکثر اعضا افراد مسنی هستند که در مورد چگونگی امکان آخرین پالس فیلم ها پرسش هایی را مطرح می کنند.
لس آنجلس تایمز یک قطعه زیبا از مراسم اسکار را که بیش از 5700 رای که نزدیک به 94 درصد می شود، هندی و اروپایی هستند و 77 درصد مرد و میانگین سنی آنها حدود 62 است. افراد زیر 50 سال کمتر از 14 درصد هستند. بنابراین، وقتی شما تعجب می کنید چرا فیلم های ترسناک برنده نمی شوند، شما باید پاسخ گو باشید. بیشتر 60 ساله ها از طرفداران سرسخت این گونه فیلم ها هستند.
به همین خاطر گفته می شود که برخی از بهترین فیلم های ترسناک برنده جایزه اسکار شده اند و تلاش می کنند تا خود را تشویق کنند و دیگر طرفداران نیز دوست دارند که به 14 فیلم برنده اسکار نگاهی بیندازند. این فیلم ها هیچ نظم خاصی ندارند.
بچه رزماری- سال 1968
فیلم بچه رزماری به کارگردانی رومن پولانسکی یک فیلم قوی است و یکی از بهترین فیلم ها در ژانر وحشت است. مایا فارو یکی از بهترین بازیهایش را در این فیلم انجام داد، به عنوان زنی که یک کودک شیطانی دارد، مهم نیست که وی خواهان همچنین چیزی بوده است یا نه.

پیام خراسان


در این دوره، این فیلم برنده جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مکمل زن و مرد شد. بچه رزماری باید یکی از برندگان جایزه اسکار در ژانر وحشت در همه زمانها باشد.
جن گیر- 1973
بعد از فیلم بچه رزماری، فیلم جن گیر مطرح شد. در جن گیر، یک کودک به واسطه یک داستان اسرار آمیز درگیر می شود و مادرش از دو کشیش برای نجات او کمک می خواهد.

پیام خراسان


این فیلم نکات مثبت زیادی داشت داشت که از آن جمله می توان به بهترین عکس، بهترین بازیگر، بهتری کارگردانی، بهترین بازیگر مکمل و مجموعه ای عوامل اشاره کرد. این فیلم نامزد 9 جایزه شد وت وانست جایزه اسکار رابرای بهترین صدابرداری و بهترین نمایشنامه بگیرد ، جن گیر نسبت به دیگر فیلم های ژانر وحشت تفاوت چشمگیری داشت که نامزد بهترین جایزه آکادمی گردید. این فیلم هنوز هم ما را وحشت زده می کند.
گرگ آدم نما آمریکایی در لندن- 1981
من یکی از طرفداران گرگ آدم نمای آمریکایی در لندن و ساخت مجدد آن در پاریس هستم. که یکی از فیلمسازی های بزرگ محسوب می شود. در فیلمی که دو توریست آمریکایی در انگلیس به وسیله مردم گرگ نما مورد حمله قرار می گیرند.

پیام خراسان


اف ایکس من ریک بیکر افسانه ای موفق به کسب جایزه اسکار در بخش گریم برای کارش بر روی مرد گرگ نما در لندن شد.
بیگانگان- 1986
جن گیر موجب ترس ما از شیطان شد، کوسه هاباعث شد ما از آب بترسیم و بیگانگان نیز ما را از هیولاهایی که در فضا مخفی هستند، ترساند. داستان حول یک تیم معدن کار در یک جای عمیق می گذرد، این افراد یک بیگانه را می آورند که خیلی سریع به کارگران با پیامدهای وحشتناک نزدیک می شود.

پیام خراسان


این یکی از 5 فیلم مهم تخیلی محسوب می شود و شایسته برنده شدن در اسکار است، اما در پایان تنها برنده جایزه بهترین جلوه های ویژه و صداگذاری شد.
مگس- 1986
جف گلدمن یکی از بهترین بازیگران بود. نقش وی در فیلم مگس جای سوال است. مگس داستان دکتری است که بر روی یک قالب جدید تکنولوژی کار می کند و آزمایشی را بر روی خود انجام می دهد و سهوا DNA خود را تغییر داد تبدیل به مگسی بزرگ شد.

پیام خراسان


مگس مثل فیلم های زیاد دیگری در لیست جایزه بهترین گریم اسکار قرار دارد.
سوئینی تاد آرایشگر شیطان صفت خیابان فلیت- 2007
سوئینی تاد واقعا یکی از معدود فیلم های ترسناکی است که برای ما عادی نمی شود. من هرگز طرفدار موسیقی نبوده ام و این شامل نمایش تصویری ترسناک و سوئینی تاد نیز می شود. این فیلم در مورد یک آرایشگر قاتل است و بر پایه یک داستان واقعی است، اگرچه من فکر می کنم آواز نیز به آن افزوده شده است. هنوز مطمئن نیستم که قاتل واقعی نیز این آهنگ را دوست داشت.

پیام خراسان


فیلم نامزد بهترین بازیگر مرد، بهترین طراحی لباس و بهترین کارگردانی هنری شد. و تنها در زمینه بهترین کارگردانی برنده جایزه شد.
آرواره ها- 1975
این فیلم موجب ترس و هراس ما از آب شد. شاید این فیلم شعاری باشد ولی واقعا تاثیرگذار است. استیون اسپیلبرگ آن را کارگردانی کرد، داستان فیلم در مورد یک کوسه در یک شهر کوچک است. یک گروه برای توقف کوسه به اقیانوس رفتند و با یک نتیجه ناجوانمردانه روبرو شدند.

پیام خراسان


این فیلم نامزد چندین جایزه مثل بخش بهترین تصویربرداری شد اما در رشته بهترین تدوین و بهترین صدابرداری برنده جایزه شد.
Beetlejuice - 1988
این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناک کمدی است و در بخش گریم برنده جایزه اسکار شد. سبک کار تیم برتون در این فیلم فانتزی کمدی-ترسناک با بازی مایکل کیتون نمایش داده می شود.

پیام خراسان


مایکل کیتون در نقش BeetleJuice بازی می کند کسی که به یک زن و شوهر با بازی گرینا داویس و الک بالدوین کمک می کند،آنها از خانه جدیدشان هراس دارند.
دراکولا، برام استوکر- 1992
بسیاری می گویند که کیانو ریوز نمی تواند راه خود را خارج از کیسه های کاغذی باز کند. شاید این درست باشد اما نقش های خاصی وجود دارد که کاملا مناسب وی است و برام استوکر در فیلم دراکولا یکی از همان موارد است. در این فیلم ویونا رایدر نقش نامزد وی را بازی می کرد.

پیام خراسان


این فیلم نامزد چهار جایزه شد و در بخش های بهترین طراحی لباس، صداگذاری و گریم جایزه اسکار را برد.
سکوت بره ها- 1991
سکوت بره ها یک فیلم جنایی ترسناک است و به همین خاطر است که شناس بیشتری در اسکار دارد یا شاید به خاطر حضور آنتونی هاپکینز باشد. سکوت بره ها داستان یک دکتر قاتل است که نه به خاطر رضایت مندی و یا به خاطر یک موضوع واقعی دست به قتل می زند. یکی از بهترین فیلم های ترسناک دهه 90 در ژانر وحشت است.

پیام خراسان


این فیلم در چند بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد که از آن جمله می توان به بهترین تصویربرداری، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مکمل اشاره کرد. سکوت بره ها اولین و تنها فیلم ترسناکی که در بخش تصویربرداری برنده جایزه شده است و واقعا لیاقت دریافت جایزه را داشته است.
پارک ژوراسیک- 1993
برخی از افراد معتقد هستند که پارک ژوراسیک یک فیلم در ژانر وحشت نیست. به نظر من چه چیزی ترسناک تر از ماسک هاکی یا یک بسته Velociraptor بر روی صورت است؟ پارک ژوراسیک، داستان یک پارک با دایناسورهایی با مهندسی ژنتیک است. در این داستان دایناسورها، قفس را دوست ندارند و در نتیجه با رفتن به قبل از تاریخ و قتل عام به عنوان یک خانواده برای نجات فرزند اسیر خود تلاش می کنند.

پیام خراسان


این فیلم فصل جدیدی در CGI‌است و برنده سه جایزه اسکار شد. بهترین جلوه های صوتی، صداگذاری و جلوه های تصویری.
میزری- 1990
انتخاب بهترین اقتباس از فیلم هایی که از روی کتاب های استفان کینگ همیشه با شک و تردید همراه بوده, برخی از این ها مانند مه، سریال های کوتاه The Stand و میزری بسیار جالب هستند. برخی دیگر هم جالب نیستند. کتی بیتس و جیمز کان در این فیلم نقش یک طرفدار خشن را بازی می کنند که نویسنده مورد علاقه خود را از یک تصادف ماشین نجات می دهد تا به او اجازه دهد برای یک پایان وحشیانه او را وسوسه کند.

پیام خراسان


در این فیلم، کیتی بیتس برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. فیلم میزری برنده بهترین تصویربرداری شد اما چه کسی می تواند آن را تشخیص دهد. 
Sleepy Hallow- 1999
من یکی از طرفداران تیم برتون و فیلم Sleepy Hallow هستم که همیشه در قلب من وجود دارد. این فیلم داستان یک خواب عمیق را با بازی جانی دپ و ایچی باد کرن نقل می کند.

پیام خراسان


کریستینا ریچی و ویژگی های بازیگر برجسته ای چون کریستوفر والکن در این فیلم تاثیر می گذارد. این فیلم برای دریافت بهترین فیلم برداری و بهترین کارگردانی هنری و طراحی لباس نامزد دریافت جایزه اسکار شد. و تنها در بخش طراحی لباس موفق به دریافت جایزه شد. 
منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/468452/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ثبت مراسم آبگیری آب انبار‌های سرایان در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی

افتتاح 3 طرح هادی در شیروان

طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه 1403 اعتبار گرفت

9 طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه 1403 اعتبار گرفت

افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی

بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است

2 انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران

انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار

کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است

شناسایی فرار مالیاتی 3 هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی

این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد

شناسایی فرار مالیاتی 3 هزار میلیارد تومانی

نخاع می‌تواند مستقل از مغز عمل کند

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه 28 فروردین

راه اندازی 9 سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم

دستگیری 3 سارق احشام با 9 فقره سرقت در اسفراین

طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت

نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 28 فروردین 1403+ جدول

گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه 28 فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت

حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال

گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران

فعال بودن 12 اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه

بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است

زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد

استخراج بیش از 2میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند

«مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن

برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است

آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور

وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود

◄ الحاق 5 هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی

راه اندازی  9 سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

استخراج 2 میلیون و 650 هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی

اعزام 170 زائر کرمانشاهی به حج عمره

اعتبار 4000 میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی

161 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید

اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است

ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم

بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند

رنگین شدن دشت‌های انابد با شکوفه‌های کلزا + تصاویر

برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران

فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید

مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند