پیام خراسان

آخرين مطالب

خروش مردم ولایتمدار مشهد، مچ فتنه‌گران را خواباند اجتماعي

خروش مردم ولایتمدار مشهد، مچ فتنه‌گران را خواباند
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم بابصیرت کلانشهر مشهد، روز شنبه، با وجود گرمای هوا، پس از تشییع پیکر مطهر چهار تن از شهدای عرصه امنیت و دوران دفاع مقدس، با برپایی باشکوه و چند صد هزار نفری یک راهپیمایی، انزجار خود را از عوامل برپاکننده اغتشاشات اخیر ابراز کردند.
در این راهپیمایی که از میدان شریعتی تا حرم مطهر رضوی برگزار شد، اقشار مختلف مردم مشهد با سر دادن شعارهایی، اهانت به مقدسات و برهم زدن امنیت جامعه را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید با هنجارشکنان جامعه شدند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
در این گردهمایی بزرگ، مردم ولایتمدار مشهد با خروشی مثال زدنی اعلام داشتند که پیرو رهبر انقلاب و خط ولایت فقیه هستند و بر اعتقادات خود پایبندند و خدعه و نیرنگ استبداد و استکبار جهانی نمی تواند گام های استوار آنها را در پیمودن این راه تا رسیدن به اهداف انقلابی خود بلرزاند.
حضور دانش آموزان دهه هشتادی و نودی نیز در این راهپیمایی، یکی از نقاط برجسته و قابل توجه این همایش عظیم بود که جلوه ای باشکوه از حماسه افرادی را به نمایش گذاشت که هرچند دوران انقلاب را درک نکرده بودند، اما به حقانیت این راه ایمان آورده و درستی آن را به چشم جان مشاهده کرده اند.
بسیجیان دانشگاهها، مساجد و مناطق مختلف شهر مشهد نیز که خود را از اقصی نقاط شهر به محل برگزاری این راهپیمایی رسانده بودند، هم‌صدا و همدوش دیگر آحاد مردم، شعارهایی را با انرژی بسیجی خویش علیه اتفاقات اخیر و ناآرامی ها به وجود آمده سر دادند تا چهره واقعی استکبار را به جهانیان نشان دهند.

پیام خراسان

حضور گسترده مردم نشان از انقلابی بودن آنهاست
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع راهپیمایان گفت: دشمنان برای برانداختن حکمرانی دین در این کشور، راهی جز توسل به مزدوران هرزه و ولنگار و عناصر هوسباز و بعضی نخبگان از دین گریخته و از انقلاب پیاده شده، ندارند.
آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: تقابل اصلی ما با کفر و استکبار جهانی است که این عناصر ناپاک را به مزدوری گرفته است و با یک حرکت رسانه‌ای، با تهییج عده ای نوجوان ناآگاه و فریب خورده خیال می‌کند این مردمی که با صلابت و همت در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادگی کرده اند، به همین سادگی از نتایج و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس دست برخواهند داشت.
وی اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون شاهد حضور نسل چهارم انقلاب هستیم و انقلاب مقدس اسلامی ما و خونبهای شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده و جاوید و قویتر از روز اول مشاهده می‌کنیم و این نسل پای این محصول دفاع مقدس و خونبهای شهیدان ایستاده است.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه در برابر منکر ابتدا باید از راه محبت، صمیمیت و جذب استفاده کرد، افزود: بی حجابی، ابزار نرم استکبار جهانی است که دشمن با تمسک به این پدیده به میدان جنگ و مبارزه با انقلاب آمده است.
آیت الله علم الهدی افزود: بی حجابی در جامعه ما یک ناهنجاری است که نهادهای مسوول در جریان پیشگیری از جرم باید با آن مبارزه کنند و امیدواریم مبازه با این پدیده در جامعه، صورت همگانی و همه گیر پیدا کند و دستگاههای حاکمیتی هم پند بگیرند و 20 دستگاه مسوول حفظ و صیانت حجاب با کمال قدرت، وظایف قانونی خود را در این عرصه اجرا کنند.
پای ارزش های انقلاب ایستاده ایم
یک دانش آموز بسیجی که به همراه دوستان خود در این راهپیمایی حضور یافته بود، به خبرنگار ایرنا گفت: اغتشاس علیه امنیت و دین، در شهری که مزین به نام امام رضا ع است، اصلا موضوعیت ندارد و قابل قبول نیست.
عماد رضایی که عکس رهبر معظم انقلاب را در دست داشت، عنوان کرد: امروز دشمن می خواهد بین جوانان و حکومت اسلامی فاصله بیندازد، که یقینا این فتنه نیز با هوشیاری جوانان و برپایی این گونه تجمعات دینی، همانند دیگر دسیسه های آنان بی اثر خواهد شد.
راهپیمایان در این حرکت پرشور شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه گر، این آخرین پیام است، ملت انقلابی آماده قیام است و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" را سر دادند.
امروز پیکر 2 شهید عرصه امنیت شهیدان "رسول دوست محمدی و مسلم جاویدی مهر" و 2 شهید دوران دفاع مقدس "سیدابراهیم رفیعی و مصطفی براتی" که به تازگی تفحص شده بودند، از میدان دکتر شریعتی تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.
شهید دوست محمدی، چهارشنبه پیش در سه راه راهنمایی مشهد و ستوان یکم ارتشی مسلم جاویدی مهر نیز همان روز در قوچان به دست اغشتاشگران به شهادت رسیده بودند.
شهید رفیعی از شهدای دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر چهار و شهید براتی نیز در سال 63 به فیض عظمای شهادت نایل آمده بود.
برچسب‌ها تجمع مردمی سید احمد علم الهدی مراسم تشییع اعتراضات شهید اعتراض شهر مشهد اغتشاشات

پیام خراسان

منبع: ایرنا
اخبار استان خراسان رضوی
اخبار مشهد
کلیدواژه: تجمع مردمی سید احمد علم الهدی مراسم تشییع اعتراضات شهید اعتراض شهر مشهد اغتشاشات تجمع مردمی سید احمد علم الهدی مراسم تشییع اعتراضات شهید اعتراض شهر مشهد اغتشاشات دفاع مقدس
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36078861 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/472806/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جاده‌های خراسان رضوی بارانی است

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)

بیش از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد

چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

8 درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند

تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/56 خانوار اسکان داده شدند

خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین

آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند

20 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 6 اردیبهشت 1403+ جدول

مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟

اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل

توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه 6 اردیبهشت

یک کشته و 6 مصدوم در تصادف تنگه راز

بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی 16 تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

امدادرسانی 16 تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد

بارش باران بهاری در گناباد

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

بازیگری پوتین، 2 عمارت و مسافران تایلند

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!

بیش از 10 برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

«قیمت دلار» برای اولین بار به 44 هزار تومان رسید!

بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت