پیام خراسان

آخرين مطالب

تماشای هنرنمایی ملی‌پوشان، 798 بلیت جام جهانی قطر در جیب مشهدی‌ها گفتگو

تماشای هنرنمایی ملی‌پوشان، 798 بلیت جام جهانی قطر در جیب مشهدی‌ها
  بزرگنمايي:

پیام خراسان- شور و هیاهوی جام جهانی 2022 اکنون پیش از شروع این رقابت ها در سراسر جهان آغاز شده است و هیجان این رویداد بزرگ فوتبالی، حس و حالی غریب و خاص بین مردم جهان از جمله ایرانی ها ایجاد کرده است.

این دوره‌ جام جهانی که برای نخستین بار در فصل پاییز برگزار می شود به دلیل همجواری با کشور ما، شور و اشتیاق خاصی را در دل فوتبال‌دوستان ایرانی برای حضور و دیدن این مسابقات برانگیخته است و بسیاری برای شرکت در این همایش مهیج فوتبالی از مدتها پیش آماده شده اند.

هرچند که تنها چند ساعت تا آغاز مهمترین رقابت های فوتبالی جهان باقی مانده است و این مسابقات از امروز با برپایی آیین افتتاحیه آغاز و فردا با برگزاری نخستین دیدار جام بین تیم های ملی قطر و اکوادور رسما شروع خواهد شد، اما به دلیل برگزاری نخستین دیدار تیم ملی کشورمان برای روز دوشنبه (30 آبانماه) برنامه ریزی شده است، برخی از فوتبال‌دوستان مشهدی دارنده بلیت مسابقات تیم ملی کشورمان، سفر خود به قطر را به آخرین ساعات موکول کرده و هنوز در کشور حضور دارند.

رویای حضور در جام جهانی

یک فوتبالدوست مشهدی که برای حضور در این مسابقات بلیت تهیه کرده است، به خبرنگار ایرنا گفت: از همان زمانی که کشور قطر به عنوان میزبان رقابت های جام جهانی انتخاب شد، تصمیم به حضور در این رقابت ها گرفتم.

احمد یوسفی که فردا راهی قطر خواهد شد، اظهار داشت: قطر، نزدیکترین کشور به ایران است که تاکنون برای میزبانی جام جهانی انتخاب شده است که این موضوع انگیزه حضور من و دوستانم را برای دیدن این رقابت ها از نزدیک افزایش داد.

وی که حدود 39 سال دارد، عنوان کرد: حضور در رقابت های مهم جام جهانی و مشاهده این رقابت ها از نزدیک، یکی از رویاهای دوران نوجوانی من بوده است و اکنون که مقدمات آن فراهم شده است، بسیار خوشحال هستم.

این مشهدی علاقه مند به فوتبال اظهار داشت: حدود 100 میلیون تومان پس انداز داشتم و با گرفتن یک وام 50 میلیون تومانی، سه بلیت برای دیدارهای ایران در جام جهانی تهیه کردم و اکنون با انجام مقدمات لازم، آماده حضور در قطر هستم

یکی دیگر از دارندگان بلیت رقابت های تیم ملی ایران در جام جهانی در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: فوتبال رشته تخصصی من است و به عنوان فعال این رشته ورزشی، حضور در مهمترین رقابت های جهانی فوتبال، شانس بزرگی برای من به حساب می آید.

مسیح جعفری که بلیت دیدار ایران و آمریکا را تهیه کرده است، خاطرنشان کرد: برای تهیه بلیت این دیدار، چهار میلیون و 730 هزار تومان پرداخت کرده ام که در مجموع با احتساب اسکان و هزینه رفت و آمد حدود 40 میلیون تومان صرف این سفر خواهم کرد.

وی ادامه داد: امروز با خودرو شخصی راهی جنوب کشور خواهم شد و از آنجا از راه دریا راهی قطر خواهم شد و اکنون برای حضور در کشور میزبان، هیجان فراوانی دارم.

جعفری که فروشنده قطعات رایانه در مشهد است، گفت: این روزها تب و تاب فوتبال در کشور به اوج خود رسیده است و من هم مانند دیگر علاقه مندان، برای حضور در کشور قطر و تماشای دیدار های تیم ملی کشورم لحظه شماری می کنم.

تماشای هنرنمایی ملی‌پوشان، 798 بلیت جام جهانی قطر در جیب مشهدی‌ها

798 بلیت جام جهانی سهم خراسان رضوی

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: 9 روز پیش و بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال، بلیت های خریداری شده مربوط به هر استان به هیات آن استان واگذار شد که در 2 روز فرایند تحویل آنها انجام شد.

محسن حیدری خاطرنشان کرد: در همین مدت 215 سرگروه برای دریافت بلیت های خریداری شده برای حضور در مسابقات جام جهانی به دفتر این هیات مراجعه کرده و بلیت های خود را تحویل گرفتند.

وی ادامه داد: بلیت ها در پاکت دربسته در اختیار سرگروه ها قرار گرفت که مربوط به افرادی است که آن فرد را به عنوان سرگروه انتخاب کرده اند و همه آنان نیز برای دریافت مراجعه کردند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ناظر فدراسیون فوتبال 789 بلیت به 345 نفر در خراسان رضوی اختصاص داده شده است که درصد زیادی از آنها را مشهدی ها تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: برخی از افراد بلیت یک، 2 و یا هر سه دیدار تیم ملی ایران را تهیه کرده اند که قیمت بلیت دیدارهای ایران از 200 تا 800 ریال قطر (2 تا 6.5 میلیون تومان) تعیین شده بود.

تماشای هنرنمایی ملی‌پوشان، 798 بلیت جام جهانی قطر در جیب مشهدی‌ها

اختصاص پروازهای ویژه مشهد - قطر

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: به دلیل استقبال هم استانی ها برای حضور در مسابقات فوتبال جام جهانی قطر، کلانشهر مشهد به فهرست شهرهای مبداء پروازی شرکت هواپیمایی قطر اضافه شده است.

حسن جعفری با بیان اینکه در روزهای برگزاری جام جهانی پروازهای ویژه ای برای مشهد در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هواپیمایی قطر از روز گذشته، هر روز یک پرواز از مشهد به قطر انجام می دهد و حال آنکه شمار این پروازها در شرایط عادی به طور میانگین سه پرواز در هفته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: داشتن بلیت رقابت های جام جهانی فوتبال، شرط اصلی خرید بلیت این پرواز است و این پروازها به مدت یک ماه و تا پایان مسابقات جام جهانی قطر ادامه خواهد داشت.


تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی و انجام قرعه کشی، با تیم های ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه شد و طبق برنامه به ترتیب در روزهای 30 آبان، چهارم و هشتم آذرماه در ورزشگاه های خلیفه، احمد بن علی و الثومه قطر به مصاف حریفان خود خوداهد رفت.

در این دوره هماننده دوره قبلی جام جهانی، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است و از هم اکنون میلیون ها ایرانی چشم انتظار رقابت تیم ملی ایران و افتخارآفرینی ملی پوشان در این رقابت ها هستند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/478911/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع می‌شوند

میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع 57 سال است

بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

کنکور سراسری 1403 - مشهد

ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور

روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند

(ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری 20 میلیون بار دیده شد

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

ویدیوئی از دانش‌آموزانی که به دلیل سیل به کنکور نرسیدند

‏سرقت موبایل پشت چراغ قرمز سر چهارراه در مشهد!

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند

اخبار کوتاه خراسان رضوی / 7 اردیبهشت

قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود

آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

گوزن سفید

برگزاری کنکور سراسری 1403گروه علوم تجربی در خراسان رضوی

اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد

میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است

آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند

بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟

مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟

شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد

برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

آغاز عملیات روکش آسفالت 10 کیلومتر محور طبس یزد

1055 قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند

فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند

آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

دستگیری متهم به قتل در کمتر از 5 ساعت در نیشابور

نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد

جزئیات بیشتر از درگذشت یک پزشک زن

برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی

مرحله اول کنکور سراسری 1403 در مشهد

کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک

چند بار باید دستان خود را بشوئید؟

کشف بیش از 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور