پیام خراسان

آخرين مطالب

چرا خانواده های شاکی از تعرض به جلسه هیات فوتبال نرفتند؟ تجمع حمایتی از مربی متهم؛ مثلا خودجوش! اجتماعي

چرا خانواده های شاکی از تعرض به جلسه هیات فوتبال نرفتند؟ تجمع حمایتی از مربی متهم؛ مثلا خودجوش!
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - در روزهایی که به خانواده های معترض به مربی متهم به تعرض گفته می شود سکوت کنند و بدون جنجال پیگیر شکایتشان باشند، جلسه ای در دفتر دبیر هیات استان خراسان برگزار شده و افرادی با حضور در آن جلسه طوماری حمایتی از تیم شخص متهم به تعرض امضا کرده اند...
از مشهد اخباری به گوش می رسد که امیدواریم دروغ باشد؛ گفته می شود در هیات فوتبال استان خراسان و مشهد به جای پیگیری و برخورد با شخص متهم به تعرض از او حمایت می کنند و قصد دارند با هر ترفندی روی فاجعه به وجود آمده سرپوش بگذارند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
به گزارش طرفداری، پرونده تعرض به فوتبالیست های نونهال در مشهد سوژه مهم و حساس این روزهای فوتبال ایران است. فاجعه ای که در فوتبال پایه رخ داده اما برخی افراد روی آن سرپوش می گذارند و حتی در اقدامی عجیب از فرد متهم به تعرض حمایت می کنند. سوال رسانه طرفداری از این اشخاص این است؛ اگر فرزند خودتان هم بود از فرد متهم به تعرض حمایت می کردید؟
اتفاقات افتاده در شهر مشهد بر کسی پوشیده نیست، تعرض یک مربی نما به چند فوتبالیست نونهال، چت هایی با مضامین مستهجن، انکار این موضوع از سوی هیات فوتبال مشهد و در نهایت شکایت خانواده ها از فرد متهم به تعرض. حالا در جدیدترین خبر شوکه کننده، روز گذشته در هیات فوتبال استان خراسان تجمعی برای حمایت از فرد متهم به تعرض و تیم او به راه انداختند تا نشان دهند شرایط عادی است و خانواده های شاکی اشتباه می کنند.
بیشتر بخوانید: شکایت 15 خانواده به حراست بابت تعرض به فوتبالیست‌های نونهال خانواده های شاکی قرار بود روز گذشته راس ساعت 17 در هیات فوتبال استان برای پیگیری شکایت خود حاضر شوند اما گویا حسین بادامکی، حیدری و اخلاقی، این موضوع را به فرد متهم به تعرض اطلاع می دهند و او هم جمعی از دوستان و آشنایان را به هیات فوتبال می فرستد تا این بار تجمعی به نفع شخص متهم برگزار شود.
یک فرد مطلع با تایید برگزاری تجمع مثلا خودجوش! در هیات فوتبال، در این خصوص به طرفداری گفت:
چرا این موضوع باید به گوش آن مربی نما می رسید؟ اعضای هیات فوتبال مشهد چرا باید همچین کار بچه گانه ای انجام دهند و برای سرپوش گذاشتن روی این موضوع حساس به هر روشی متوصل شوند؟ اگر فرزند خودتان بود هم از فرد متهم به تعرض حمایت می کردید و جلسه ای برای عادی جلوه دادن شرایط برگزار می کردید؟ شاید یادتان رفته این موضوع چقدر حساس است و شاید هم نفع شما در فراموشی و سرپوش گذاشتن روی این موضوع است. شما نمی خواهید این موضوع بیش از این پیگیری شود زیرا بی مسئولیتی و سلسله اشتباهات شما مشخص می شود، میز خود را از دست می دهید و دیگر حضورتان در هیات فوتبال توجیهی ندارد.
بیشتر بخوانید: خبر اختصاصی طرفداری تایید شد؛ فاجعه تعرض در فوتبال پایه مشهد اگر آنچه این فرد مطلع می گوید درست باشد، برای مثلث بادامکی، حیدری و اخلاقی یک پیشنهاد جذاب داریم؛ برای شما یک میز تهیه می کنیم و تقدیمتان می کنیم. مشکل میز حل شود دیگر به درد مردم اهمیت می دهید؟
به هر حال وقتی خانواده ها از جلسه برگزار شده در هیات فوتبال به سود فرد خاطی خبردار می شوند، قید حضور در هیات فوتبال را می زنند و وارد هیات فوتبال نمی شوند. البته معلوم نیست اگر وارد می شدند، به چه طریقی می خواستند آنها را مثل گذشته تهدید کنند. در جمع آن خانواده های آسیب دیده، مادری وجود دارد که با پول کارگری خانه مردم فرزند خودش را بزرگ کرده، پدری حضور دارد که پهلون زورخانه است اما عده ای برای آن که بی کفایتی خودشان دیده نشود، روی تعرض به فرزندان آنها سرپوش گذاشتند و شروع به تهدید خانواده های آسیب دیده کردند...
طرف حساب ما فعلا حیدری که خودش هم دوره ای کار رسانه ای انجام می داده و اخلاقی نیست. جناب بادامکی، شما سال ها فوتبالیست بودید، در این سال ها هیچ چیزی یاد نگرفتید؟ شاید از همان اول حضور شما در زمین فوتبال اشتباه بود. شما برای پشت میز نشستن فرد مناسب تری هستید.
افراد حاضر در جلسه حمایتی که بودند؟ از کجا آنها را پیدا کرده بودید که بیایند و بگویند فرد متهم به تعرض انسان پاک دامنی است؟ اگر او انسان پاکی بود نیازی به نوشتن طومار حمایتی از او بود؟ 
بیشتر بخوانید:
باور نکردنی؛ هیات فوتبال مشهد برای تیم مربی خاطی بازی رسمی گذاشت!
خانواده های شاکی پرونده تعرض، دوشنبه در کمیته اخلاق / بازی تیم مربی متهم لغو شد بله درست است بازی روز پنج شنبه تیم فرد خاطی لغو شد اما این هم از سر دلسوزی و حمایت از خانواده های آسیب دیده نبود. با برنامه ریزی جناب حیدری و بادامکی این دیدار لغو شد چون اگر بازی برگزار می شد مجوز تیم به طور کامل باطل می شد. جلوی این دیدار گرفته شد تا کمی از شدت خشم خانواده های آسیب دیده کم شود.
نکته جالب اینجاست که روز گذشته جلسه حمایتی برگزار می شود و پس از آن فرد متهم به تعرض در کانال روبیکای خود شروع به انتشار تصاویر جلسه، چت هایی که از سوی افراد ناشناس از او حمایت شده می کند و همچنین پیغامی برای تشکر از افراد حاضر در جلسه می فرستد.

پیام خراسان

پیام خراسان

پیام خراسان

پیام خراسان

جلسه حمایتی با حضور اقوام و آشنایان؟! منابع آگاه به رسانه طرفداری گفتند فرد متهم به تعرض، برادر و خواهر خودش را به این جلسه آورده تا تعداد حاضرین را زیاد نشان دهد. به طبع اطلاعاتی که در دست رسانه طرفداری است در اختیار نهادهای آگاه و عادل امنیتی قرار دارد. انتظار می رود با این پرونده به شکل جدی برخورد شود و عوامل آن در صورت صلاحدید قوه محترم قضاییه و نهادهای امنیتی محکوم شوند.
شاید این متن حکایت حال و روز خانواده های آسیب دیده است:
تکلیفا نامعلوم، جلومون راه بندون، آسمون که سیاه؛ من کوتاه نمیام...
توضیح طرفداری:
در این که مخالفان احسان اصولی در مشهد قصد دارند از این اتفاق علیه رییس هیات فوتبال خراسان استفاده ابزاری کنند و او را به اصطلاح بزنند، هیچ تردیدی نیست اما این استفاده ابزاری نباید باعث شود روی تخلف انجام شده در مشهد سرپوش گذاشته شود. تمام آنهایی که این روزها می کوشند رسانه ها و خانواده های معترض را به سکوت دعوت کنند، در خلوت خودشان، اول به این سوال پاسخ بدهند: اگر یک نفر همین رفتار را با فرزند نونهال آنها می کرد، آیا باز هم راهکارشان سکوت بود؟!
سکوت، افراد منحرف را وقیح تر می کند و مسئول عواقب این وقاحت بیشتر، همان هایی هستند که پیشنهاد سکوت به خانواده ها و رسانه ها دادند. رسانه طرفداری با تاکید روی این نکته که هرگز نباید اشتباه یک فرد متهم به تعرض باعث زشت جلوه دادن شهر مشهد نزد افکار عمومی شود و با تایید این نکته که پیگیری این پرونده در آرامش، بهتر و بیشتر جواب می دهد و جنجال هیچ کمکی به احقاق حق خانواده های آسیب دیده نمی کند، در این ماجرا در چارچوب قانون و در راستای انجام رسالت رسانه ای خود، حامی خانواده های آسیب دیده خواهد بود و هیچ ترسی از تهدید های افراد منحرف و خاطی ندارد.
بیشتر بخوانید: تکذیب مسئولین، منحرف ها را وقیح تر می کند؛ تکذیب تعرض به جای تقبیح تعرض؟ طرفداری منتشر می‌کند؛ شکایت‌نامه والدین فوتبالیست‌های نونهال از فساد اخلاقی مربی منحرف!
اخبار داغ
جزئیات مصدومیت عثمان دمبله بنر هواداران افراطی رم خطاب به زانیولو: تو خائن و یک تکه کثافت هستی! پاری سن ژرمن و پرداخت 25 میلیون یورو پاداش امضای قرارداد به اشکرینیار سیاوش یزدانی: فکر نمی کردم غیرتم را لگدمال کنند؛ استقلال دیگر برای من امن نیست! حمله آزادکار سنگین‌وزن به علیرضا دبیر/ هادی: مدیر بداخلاق و بددهن نمی‌تواند الگو باشد

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/497130/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

امدادرسانی 16 تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد

بارش باران بهاری در گناباد

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

بازیگری پوتین، 2 عمارت و مسافران تایلند

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!

بیش از 10 برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

«قیمت دلار» برای اولین بار به 44 هزار تومان رسید!

بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود

کشف جسد مردی در بیرجند

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم

عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود

مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم

استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)

پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن

تکمیل راه آهن خواف هرات

2 مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی

اصلاح 13 کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد

پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است

1500 هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد

سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود

استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد

مصرف فست فود در دوران نوجوانی حافظه را برای همیشه مختل می‌کند!