پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فابرگاس بین دو نیمه پیشنهاد داد، لکنت زبان گرفتم!

دیگر نباید روی ایستگاهی از اینتر گل بخوریم!

یامال مثل مسی بارسا را به دوش می‌کشد

تورام: یامال سومین بازیکن دنیاست، نه اولی!

هشدار به فلیک؛ با این دفاع نمی‌شود قهرمان سی‌ال شد!

اشتباه برداشت کردید، توخل‌ جاسوس آلمان نیست!

از یحیی تا ژسوس؛ کولیبالی‌ها بلای جان شدند!

تغییر موضع پاریس؛ کاپیتان فروشی است

اعتراض استقلال به زمان برگزاری دیدار حذفی

رکورد تاریخی مسی در لیگ قهرمانان شکسته شد

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی پرسپولیس

نصب کتیبه‌های ولادت امام هشتم در حرم مطهر رضوی

پایان مسابقات مهارت آموزی پسران مقطع متوسط اول پسران در رشته ورزشی بسکتبال

«اِد شیرن» در تسخیر ایرانی‌ها: موج میلیونی مخاطبان اینستاگرام

باید بنیان‌های اقتصاد خراسان شمالی تقویت شود

قیمت میوه و تره بار 11 اردیبهشت 1404

نگرانی از پدیده زوال بلوط طی فصل بهار و تابستان در جنگل‌های لرستان

زلزله در مشهد 2 مصدوم بر جا گذاشت – آفتاب نو | اخبار ورزشی

آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

سکوت سنگین در بازار خودرو؛ قیمت‌ها در سراشیبی

بروز سالانه 67 هزار نفر معلولیت بر اثر تصادفات جاده‌ای و رانندگی

جنگ رئال، بارسا و بایرن برای شاگرد ممتاز ژابی آلونسو

بدون این دو نفر چه بلایی سر رئال می‌آمد!

زلزله 5 ریشتری در رُشتخوار؛ خراسان رضوی لرزید

جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

آهنگ «زمان» با صدای سیامک عباسی

افزایش نرخ معلولیت در خراسان جنوبی

قول‌های رئیس بهزیستی کشور برای کمک به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

افزایش 29 درصدی مشارکت‌های مردمی در خراسان جنوبی

ایجاد اشتغال برای 15 هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی خراسان‌جنوبی

پاسداشت بیش از 70 شهید روحانی و طلبه خراسان جنوبی؛ یادی از شهید خدمت

رگبار و تگرگ بخش‌هایی از خراسان شمالی را در بر می‌گیرد

راز پیچیده قتل زن جوان فاش شد

3 مصدوم و خسارت‌های جزئی در روستاها در پی زمین لرزه رشتخوار

هوای مشهد قابل قبول است

زلزله در رشتخوار

زخم های کهنه و وعده های بر زمین مانده محله شهید آوینی مشهد

زمین لرزه 5 ریشتری رشتخوار را لرزاند+ جزئیات

واکنش سازمان هواپیمایی درباره افزایش بی‌ضابطه قیمت پرواز تهران- مشهد: با متخلفان برخورد قانونی می‌کنیم

تولید 86 مستند، نماهنگ و انیمیشن در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد

نامگذاری معابر به نام شهدا، راهی برای ترویج فرهنگ ایثار

تاکید مدیر کل بنیاد مازندران بر ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت

وضعیت عجیب قیمت شکر؛ تحولات بازار کالاهای اساسی

رئال و نصف اروپا به‌دنبال الماس جدید آرژانتینی

19 نفر حین فرار از زلزله در 5 شهرستان خراسان رضوی مصدوم شدند

دیدار غیرمنتظره مجری مشهور با ستاره رپ!

بستر اشتغال 150هزار نفر مددجوی بهزیستی در خراسان جنوبی فراهم می‌شود

راه اندازی 705 هیئت امنای مردمی برای ایجاد 705 مدرسه جدید در استان

اسطوره نیوکسل در خیابان گیتار می‌‌زند!

صنعتگران و کارگران، سرمایه‌های ارزشمند استان هستند