پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج

پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد

مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد

مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

عزاداری شهادت صادق آل محمد در گناباد

عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)

حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند

افزایش 10 درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد

سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود

هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!

امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است

هشدار هواشناسی برای 13 استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید

امدادرسانی به 2600 هموطن متاثر از سیل در 21 استان

کاهش 93.5 میلیمتری بارش‌ها در تهران

هلال احمر، ناجی 8 نوجوان گرفتار در سیلاب

امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به 256 نفر گرفتار در سیل

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی

بارش باران در شهر صفی‌آباد

واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا

عیسی قلی‌پور درگذشت

کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان

کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج 1403

بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند

برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد؛ امسال

مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید

بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد

جاری شدن سیل در بیش از 40 نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند

رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از 27000 پرواز در ایام نوروز

نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار

برگزاری مراسم عزای صادق آل محمد در کیش

مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی

کتابخانه ای به گستره صدا

بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم

تولد یک نوزاد در سیل نهبندان با کمک امدادگران

پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت

تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب

ورود بیش از 5 میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان

تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی

امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به 256 نفر گرفتار در سیل

بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان

ثبت 55 هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی

اعزام 928 زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده

خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان