پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تصاویر؛ تهران عصر قاجار؛ از باغ فردوس تا مغازه خواربارفروشی

پیام مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر

برگزاری سی‌وسومین مرحله اردوی راهیان پیشرفت در شرکت فولاد سنگان

فرمانده کل سپاه: خط راه‌آهن چابهار – زاهدان یک دستاورد ملی است.

دبل‌هت‌تریک قهرمانی تیم زنان چلسی در لیگ برتر!

5 نفر در واژگونی خودرو پراید در محور تربت جام به فریمان مصدوم شدند

باستونی: یامال بهترین بازیکن دنیاست!

میختاریان: تا آخر عمر حسرت گلم به بارسا را می‌خورم!

رافینیا: خیلی ریسک کردیم ولی صعود می‌کنیم

الحدیده یمن بار دیگر هدف حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفت

باشگاه پرسپولیس: محرومیت پیروانی را فورا لغو کنید

رافینیا و یک ضربه دیدنی؛ بارسلونا 3-3 اینتر

بهترین بازیکن بارسا-اینتر قبل از پایان مشخص شد!

بارسا 3-3 اینتر؛ فینالیست در سن‌سیرو مشخص می شود

گل سوم بارسلونا به اینتر توسط رافینیا

اعتراض شدید پرسپولیس به تشدید محرومیت پیروانی

موقعیت خوب برای طارمی؛ بارسلونا 3-3 اینتر

بحران برق در اسپانیا؛ بارسلونا 3-3 اینتر

خراسان رضوی، پیشگام در تحقق نهضت توسعه عدالت آموزشی با مشارکت مردمی است

گل اول اینتر به بارسلونا توسط مارکوس تورام

حسرت و ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از ناکامی النصر از صعود به فینال لیگ نخبگان آسیا

پلیس مانع درگیری هواداران بارسلونا و اینتر!

گل دوم اینتر به بارسلونا توسط دنزل دومفریس

گل اول بارسلونا به اینتر توسط لامین یامال

چه تکنیک نابی داره یامال؛ بارسلونا 1-2 اینتر

بدبیاری فلیک در نیمه اول؛ کنده مصدوم شد!

گل دوم بارسلونا توسط فران تورس در دقیقه 38

گل سوم اینتر به بارسلونا توسط دنزل دومفریس

تمجید هالند از یامال؛ پسر، تو فوق‌العاده‌ای!

کاوازاکی حریف الاهلی در فینال لیگ نخبگان شد؛ رونالدو و النصر عاجز از صعود به دیدار نهایی

گام نخست تحول در سوادآموزی، تغییر نگرش مدیران است

تحول در آموزش متوسطه با محوریت مهارت‌آموزی، یادگیری مادام‌العمر و پیوند با سند تحول بنیادین محقق می شود

ملودی ماندگار و آرامش بخش فیلم «گلادیاتور» با پیانو

حج و زیارت درمورد دریافت ارز مسافری اطلاعیه ای داد

روایت عجیب از درس خواندن یک فوتبالیست: کتاب ندارم!

ترانه «بگو به باران» را از چارتار بشنوید

تحقیرمان می‌کنید ولی تاتنهام قهرمان اروپا می‌شود

گل اول کاوازاکی به النصر توسط ایتو

گل اول النصر به کاوازاکی توسط سادیو مانه

گل دوم کاوازاکی به النصر توسط اوزکی

فرصت 45 دقیقه‌ای رونالدو برای فرار از حذف

پدر ستاره لیورپول لو داد: تمدید نزدیک است!‏

تصمیم جدی رودریگو؛ جدایی تابستانی از رئال!

ترکیب اینتر برابر بارسا: تورام فیکس، طارمی نیمکت!

گل سوم کاوازاکی به النصر توسط  آکیهیرو لناگا

گل دوم النصر به کاوازاکی توسط آیمن یحیی

بوژوویچ: سرقت نکردم، اجازه خداحافظی می‌دادید!

برچسب غیرقابل فروش روی ستاره خاموش پرسپولیس

ماتزاری و استقلال، ماراتن دوباره آغاز شد!

پایان کار شاه‌ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس