پیام خراسان

آخرين مطالب

شهید رئیسی دشمن شناس و استکبار ستیز بود گفتگو

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در بقعه امام زادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه برگزار شد، اظهار کرد: خط مقاومت، خط امامت و ولایت و خط شهادت، خط قرآنی است ، خداوند در سوره احزاب یکی از رموز زندگی توحیدی و جهانی را بیان می کند و می فرماید: از میان مومنان، عده ای بر عهد الهی وفادار هستند که مهمترین مزیت بندگان ممتاز الهی است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: دکترین مدیریت در کشور ما رئیسی است و هر کسی در هر جایگاه اگر بخواهد شاخص برای مدیریت معرفی کند باید با شاخص های رئیسی بسنجد و معرفی کند.
حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد گفت: بسیاری مومن هستند اما وقتی پای میثاق و عهدهای الهی پیش می آید نمی توانند در این آزمون سربلند باشند. اما شهدا در بزنگاهها و آزمون های سخت سینه سپر می کنند و در میدان حاضرند و برای جان دادن اهل تامل و تاخر نیستند و در مسیر حق و اطاعت از امام و ولایت پیشگام هستند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شهادت آیت الله رئیسی 16 ویژگی را صادر کردند و به زیبایی فرمودند: ایشان عالم و مجاهد، مردمی، باکفایت، پرتلاش، خادم الرضا، انسان بزرگوار، فداکار، تلاش بی وقفه در خدمت به مردم، به کشور و به اسلام، خستگی نمی شناخت، خدمتگذار زمینی، مخلص با ارزش، برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت و...و اگر بخواهم‌ پیام رهبر معظم انقلاب را دسته بندی کنیم ،سه ویژگی اساسی تر و ریشه ای است که آیت الله رئیسی به آنها مفتخر بودند.
حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد تصریح کرد: ایشان ولایی به معنای واقعی کلمه بود. وقتی به عنوان طلبه جوان دادستان کرج و در ادامه همدان شد و در ادامه به عنوان جانشین دادستان تهران توسط امام راحل منصوب شد و علی رغم دانستن شرایط خاص آن دوره اما هیچ گاه مصلحت و آینده کار خود را نسبت به مصلحت انقلاب ترجیح نداد، در دوران تولیت آستان قدس رضوی یک جریان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را ایجاد کرد و با حکم ریاست قوه قضائیه توسط رهبر معظم انقلاب، از امر ایشان تبعیت کردند.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی کارهای بزرگی پایه گذاری کرد، گفت: در سخت ترین دوره های تحریم که عده ای حل مشکلات مردم را برجام میدانستند اما در این سه سال که رئیسی رئیس جمهور بود ، نگفتند: چون تحریم هستیم نمی توانیم برای مردم قدم برداریم‌ و یکی از اقدامات بزرگ رئیسی احیای عملیاتی دیپلماسی منطقه ای بود، که چند دستاورد بزرگ داشت.
معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: کشور ما را در منطقه از تنش به مسالمت و ارتباط و طرح های زنده و فعال تبدیل کرد، اهداف آمریکا و هم پیمانانش ایجاد فضای تنش و جنگ در کشورهای منطقه بود اما رئیسی دیپلماسی را جدی گرفت و خود به کشورها سفر کرد و حضور فعال داشت و تنش را از کشورهای همسایه ما برطرف کرد.
وی افزود: دومین دستاورد آن فراهم کردن بستر صادرات در کشور و سومین آن: شکننده ترین تحریم ها را با مدیریت کاهش داد ، اما همه این اقدامات تدبیر آن توسط رهبر انقلاب دیده شد و ایشان از صحبت ولی تبعیت کرد و دنبال خدمت مردم بود.
حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد با بیان اینکه در دوره تولیت وقتی حضرت آقا در خصوص نیازمندی های زائرین گفتند: ایشان قائم مقام را در این خصوص موظف کردند، تصریح کرد: رئیسی به مردم و خدمت به مردم باور داشت و عشق می ورزید ، در دوره تولیت آستان قدس رضوی، حدود یک و نیم میلیون نفر زیارت اولی به مشهد با فعال کردن نهادهای مختلف و ظرفیت های مردمی مشرف شدند.
وی بیان کرد: توجه ویژه ایشان به حاشیه شهر و رسیدگی به محرومین یک باور و عشق بود. در دوره ریاست جمهوری عده زیادی که برای دریافت وام ازدواج با مانع تراشی بانک ها مواجه شدند، چندین بار مسئولین بانکی را خواستند و 5 مورد را تکلیف کردند و خواستار برخورد با افراد خاطی شدند.
وی با بیان اینکه به پشتوانه رئیس جمهور در استان 67 هزار وام ازدواج در سال گذشته پرداخت کردیم، افزود: روستاهایی رفتند که تا الان هیچ مسئولی حتی فرماندار نرفته بود، چون به مردم ایمان و قبول داشت و خدمت به مردم را برای خود افتخار می دانست.
معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ایشان دشمن شناس و استکبار ستیز بود و وقتی در سال 67 امام پرونده های منافقین و سنگین را به ایشان تحویل دادند سینه سپر کردند و در مناظره های انتخابات عده ای خواستند با تخریب ایشان رای باطله بخرند.
وی افزود: در یک سال اخیر دو واقعه بزرگ طوفان الاقصی و وعده صادق اتفاق افتاد و ایشان محکم و قوی ایستاد و میدان تهدیدها را مدیریت و پشت سر گذاشتیم و فراموش نمی کنیم که وزیر امور خارجه وقتی با داعش می جنگیدیم و سر جوانان ما از بدن جدا می شد و گفت: "ما در میدان هستیم اما در میدان موانعی ایجاد می شود" آنها به جای حمایت سنگ اندازی کردند اما رئیسی به جبهه مقاومت فرمود: راه خود را مانند گذشته محکم ادامه دهید.
وی بیان کرد: در حیات خود به امامت و ولایت تاسی کرد و عشق و ایمان به مردم و خدمت گذاری به مردم و شناخت عمیق از دشمن و آمادگی بالا برای استکبار ستیزی داشت و شهادت ایشان یک فرصت بزرگ برای میهن اسلامی فراهم‌کرد.
گنابادی نژاد گفت: برخی از تحلیل گران سیاسی می گفتند: محبوبیت ایشان کاهش پیدا کرده اما در مراسم تشییع ایشان چنین‌ جمعیتی چه کسی دیده است و این محبوبیت ریشه در ارزش ها دارد.حزب اللهی ها مواظب باشید تحلیل های غلط و فضای مجازی باطل راه نادرست را به ما و فرزندان ما تحمیل نکند.
وی بیان کرد: شهادت رییسی به مراتب آثار و برکات آن بیشتر از زمان حیات ایشان خواهد بود و بدون تردید اگر دکترین انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه امامین انقلاب اسلامی است و افتخارات جبهه مقاومت ما برگرفته از دکترین سردار سلیمانی است، دکترین مدیریت در کشور ما رئیسی است و هر کسی در هر جایگاه اکر بخواهد شاخص برای مدیریت معرفی کند باید با شاخص های رئیسی بسنجد و معرفی کند.
وی افزود: دستاورد های ایشان از یک طرف و درایت رهبر معظم انقلاب و استقبال مردم در مراسم تشییع ایشان از افتخارات ماست که پیش روی شماست.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/678867/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استاندار خراسان جنوبی: خراسان جنوبی آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و در سلامت کامل است

برپایی 236 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم در خراسان جنوبی

نماز عید سعید قربان در اهواز برگزار شد

مسوولان بخش مردمی و امور بانوان ستاد قاضی‌زاده هاشمی مشخص شدند

از نقاره زنی تا حال خوش زیارت همزمان با عید قربان در حرم رضوی

برپایی 77 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سملقان

آغاز ساخت مخزن 5000 مترمکعبی آب در تربت حیدریه

هوای مشهد پاک است

یک ایرانی برای اولین بار قهرمان موتورسواری «سوپربایک» روسیه شد

اقامه نماز عید قربان در شهرستان مرزی خواف

بازدید از باغ گل ایرانی در تابستان | همنشینی گل ها و کاشی های فیروزه ای در باغ گل ایرانی

پویش «نذر قربانی» در بخش رخ تربت حیدریه

تصاویری از برگزاری نماز عید قربان در مشهد

تولد نوزاد کم وزن زنگ خطر ابتلا به زوال عقل است؟

مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در این استان

پس از 4 سال کم بارشی؛ بارش‌های کشور نرمال شد

مقدمات برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی فراهم شده است

تجلی شعارهای انقلاب‌ اسلامی ویژگی اصلی انتخاب رئیس جمهور است

رییس اتاق ایران عضو مدعو هیات دولت من خواهد بود

حال حجاج ایرانی خوب است/ دمای هوای عربستان به 50 درجه رسید

33 هزار متر تغییر کاربری در اراضی خراسان شمالی رفع اثر شد

احیاء یک زائر مصری توسط نیروهای هلال احمر ایران

مشاهده پلنگ ایرانی در خراسان

کسب رتبه اول کشوری در تحقق تولید برق در هفته های پیک بار تابستان

اقامه نماز عید سعید قربان در بردسکن

امام جمعه گناباد: بصیرت مردم در انتخابات لازمه انتخاب فرد اصلح است

اجرای طرح آرامش در نیشابور

ذبح 10 رأس گوسفند در روستای سربالای بخش رخ تربت حیدریه

برپایی کارگاه حل مسئله در مزرعه در بخش رخ تربت حیدریه

باید فرهنگ و فلسفه غدیر در جامعه تبیین شود

ویژه برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در دهه ولایت

آیین رونمایی از کتاب‌های سه‌قلعه‌نامه و ادبیات عامیانهٔ سه‌قلعه در شهرستان سرایان

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز

تعهد اشتغال خانگی در خراسان رضوی 8 هزار نفر است

آمادگی خراسان رضوی برای پذیرش زائران مشهد الرضا در دهه ولایت

در گذشت پدر شهید غلامرضا حیدری در قاین

افزایش 33 درصدی جوجه ریزی در مرغداری‌های سربیشه

عید قربان نماد وحدت، همبستگی و همدلی مسلمانان جهان

هشدار نارنجی هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز

عید قربان پیروزی انسان‌های متعهد بر غرایز و هوای نفس است

دعوت امام جمعه اهل سنت مسجدالنبی بجنورد به شرکت در انتخابات

دعوت امام جمعه اهل سنت باغلق راز و جرگلان به شرکت در انتخابات

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد کرامت

ویدیو/ نماز عید سعید قربان در مشهد و قم

تداوم قطعی آب بزرگترین روستای خراسان رضوی

رونمایی از کتاب میم مثل محمد در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور

«دستار و گل سرخ»؛ بداهه نگاری‌های یک سفیر در قالب کتاب

آغاز اجرای سند ملی «خواندن و ترویج مطالعه مفید»

مدیرکل بنیاد کرمانشاه: خانواده های شاهد و ایثارگر سفیران فرهنگی نظام اند