پیام خراسان

آخرين مطالب

ماجراهای وحشتناک طعمه‌های دزد هوسران در مشهد اجتماعي

ماجراهای وحشتناک طعمه‌های دزد هوسران در مشهد
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - خراسان / با واکاوی‌های قضایی و پلیسی درباره زوایای پنهان پرونده «عقرب زهرآگین» دامنه جرایم هولناک وی به تهران رسید و ماجراهای وحشتناک دیگری نیز فاش شد.
مرد جوانی که به اتهام سرقت و تعرض به زنان با شگرد تعارف کیک و شیرینی «زهرآگین» در مشهد دستگیر شده است، در حالی به جرایم هولناک خود اعتراف کرد که بررسی‌های قضایی نشان داد او علاوه بر معرفی خود به عنوان «وکیل» با شگردهای دیگری مانند تعمیرکار و جست‌وجو برای یافتن شغل نیز طعمه‌های خود را هدف تبهکاری‌هایش قرارداده است.
یکی از شاکیان وی که برای امرار معاش در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارد، درباره چگونگی ماجرا گفت: بعد از آن که از همسرم جدا شدم برای تأمین هزینه‌های زندگی در یکی از تاکسی‌های اینترنتی کار می‌کردم که روزی این مرد (عقرب زهرآگین) را برای یک سفر درون شهری سوار کردم. او خودش را وکیل دادگستری معرفی کرد و مدعی شد برای وکالت یک پرونده از تهران به مشهد آمده است و هم‌اکنون در یکی از هتل‌های گران‌قیمت شهر در خیابان امام رضا(ع) اقامت دارد. او در مسیر از منظره‌های حاشیه خیابان فیلم می‌گرفت که من احساس کردم از من هم فیلم می‌گیرد. وقتی اعتراض کردم، گفت حقیقت ماجرا این است که من مجردم و قصد دارم با نشان دادن این فیلم به مادرم از شما خواستگاری کنم که زنی سخت‌کوش و با کمالات هستید! و سپس شماره تلفنم را گرفت و گفت من قصد دارم برای رفتن به مراکز دیدنی و تفریحی مشهد از شما کمک بگیرم. روز بعد با من تماس گرفت تا او را به مکان‌های دیدنی راهنمایی کنم، من هم او را برای صرف ناهار به یکی از رستوران‌های شاندیز بردم چرا که مدیر رستوران برای بردن مسافران به من درصدی به عنوان کمیسیون پرداخت می‌کرد. او هم غذا خورد و حتی پول ناهار مرا هم پرداخت کرد. روز بعد دوباره با من مقابل همان هتل بزرگ شهر قرار گذاشت تا او را به نیشابور ببرم که مقبره عطار و خیام را زیارت کند. در مسیر راه کیکی را به من تعارف کرد که مدعی بود برای جشن تولدش خریده است. من هم مقداری از آن کیک خوردم و سه روز بعد زمانی به هوش آمدم که درون خودروام افتاده بودم و اوضاع وخیمی داشتم! تازه متوجه شدم که آن مرد مسافر گوشواره، النگو و گردنبندم را به همراه کیف و گوشی تلفنم به سرقت برده است.
یکی دیگر از شاکیان وی که برای تأمین مخارج زندگی در یک طباخی (کله پزی) کار می کرد، درباره این تبهکار بی‌رحم گفت: او یک روز صبح به کله پزی آمد و بیشتر از هزینه صبحانه‌اش، به من انعام داد. روز بعد هم با زن جوانی آمد که مدعی بود آن زن موکلش است و سپس از من تقاضای ازدواج کرد. شماره تلفنم را گرفت و بعد هم زنی با من تماس گرفت که پسرم قصد ازدواج با شما را دارد و سپس مرا برای آشنایی بیشتر به شاندیز دعوت کرد اما وقتی آن جا رفتم او کیک تولدش را تعارف کرد که بعد از سه روز در بیمارستان طالقانی به هوش آمدم و ...
در همین حال پیگیری‌های پلیسی که با دستورات محرمانه و خاص قاضی سیدعماد سجادی شهری (قاضی شعبه 204 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) همراه بود، به سرنخ‌هایی از جرایم متهم مذکور در تهران رسید.
در همین حال یکی از شاکیان وی که متوجه دستگیری او در مشهد شده بود، به ستوان جاویدی (افسرپرونده) گفت: من برای تعمیر آبگرمکن در سایت دیوار آگهی داده بودم که او به عنوان تعمیرکار تماس گرفت و با کیف حاوی آچار و ابزار به منزلم آمد و سپس کیکی را به بهانه خیرات در شب جمعه به من تعارف کرد که بعد از سه روز در بیمارستان به هوش آمدم و متوجه سرقت طلاها و گوشی تلفنم شدم.
یکی دیگر از شاکیانی که گوشی تلفن وی در مخفیگاه این تبهکار مخوف کشف شد و ماجرایی دیگر را لو داد، گفت: او برای استخدام در رستوران من آمد و خیلی برای شغل اصرار کرد، من هم به ناچار او را برای نظافت رستوران استخدام کردم ولی یک ساعت بعد دیگر او غیبش زد و تازه فهمیدم که او گوشی تلفن من و کیف مدارک و لوازم منشی رستوران را سرقت کرده است که در پلیس شاندیز پرونده تشکیل دادیم اما او از مدارک منشی برای اجاره سوئیت‌ها سوءاستفاده کرده بود.
در همین حال زن دیگری که طعمه این سارق خطرناک شده بود، درباره ماجرای سفر به رامسر گفت: او خودش را وکیل معرفی کرد و به همراه من برای یک سفر چند روزه به رامسر آمد و حتی پول بلیت هواپیما را هم خودش پرداخت اما آن‌جا مرا در ویلا بیهوش کرد و کارت بانکی و دیگر اموالم را به سرقت برد ...
این مرد همچنین متهم است که متصدی یک شرکت بیمه را نیز به بهانه این که قصد دارد بیمه عمر خریداری کند فریب داده وسپس با مراجعه به منزل وی، او را با تعارف کیکی که به داروهای خواب‌آور آلوده شده بود، بیهوش کرده و اموالش را به سرقت برده است.
بنا بر این گزارش با لو رفتن برخی زوایای پنهان درباره تبهکاری‌های این متهم خطرناک که به «عقرب زهرآگین» معروف شده است، قاضی «سجادی شهری» دستورات ویژه‌ای را برای واکاوی جرایم وی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این پرونده صادر کرد و بدین ترتیب یکی از طلافروشان خیابان آیت‌الله عبادی که به اتهام مالخری دستگیر شده است، درباره خرید طلاهای بدون فاکتور سرقتی به مقام قضایی گفت: او ابتدا برای فروش چند قطعه سکه پارسیان به طلافروشی آمد که نیاز به بررسی فاکتور نداشت اما در همین هنگام مداح هیئت مذهبی با من تماس گرفت و برای این که نمی‌تواند در مراسم منزل ما شرکت کند، از من عذرخواهی کرد. من هم با او به زبان ترکی صحبت کردم اما وقتی تلفن را قطع کردم آن مشتری خودش را «مداح» معرفی کرد و گفت برای این کار ناراحت نباش، خودم شب به منزلتان می‌آیم. او صدای خوبی داشت و همه شرکت‌کنندگان در مراسم را تحت تأثیر قرار داد و این گونه من به وی اعتماد کردم چرا که مدعی بود فاکتور طلاها را هنگام جابه‌جایی لوازم منزل گم کرده است، من هم فریب ظاهر او را خوردم و طلاهایش را خریدم. از سوی دیگر هم حساب بانکی به نام خودش بود و با کارت شناسایی او مطابقت داشت.
با پلمب طلافروشی مذکور، تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر شاکیان و مالباختگان در حالی ادامه دارد که تاکنون راز 15 فقره از جرایم این تبهکار خطرناک در تهران و مشهد فاش شده است و حدود 10 تن از شاکیان نیز وی را شناسایی کرده‌اند.
از سوی دیگر بررسی‌های تخصصی پلیس نشان داد که وی سریال گوشی‌های سرقتی را در بولوار هاشمیه مشهد تغییر می‌داد و آن‌ها را با سریال‌های جعلی به فروش می‌رساند، به همین دلیل کنکاش‌های علمی و پلیسی با نظارت مستقیم قاضی شعبه 204 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد در این باره وارد مرحله جدیدی شده است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/679156/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هفدهمین بسته انتخاباتی خبرگزاری صداو سیمای خراسان جنوبی

قاضی زاده در اولین مناظره اقتصادی 1403 چه گفت؟/جوری صحبت نکنیم که دنیا انگار از امروز شروع شده/مردم از وعده خسته شده‌اند

قاضی‌زاده در مناظره: باید مباحث سیاسی را از اقتصاد جمع کنیم

قاضی‌زاده‌ هاشمی در اولین مناظره انتخاباتی: جوری صحبت نکنیم که انگار دنیا از امروز شروع شده است

قاضی زاده هاشمی:مردم از وعده خسته شده‌اند +فیلم/ در حال بروزرسانی

کنایه فوری مهاجرانی به قالیباف و قاضی زاده هاشمی: ٤ دقیقه را حرام کردید!

فیلم/ قاضی‌زاده: هزینهٔ تصمیمات اشتباه ما را مردم می‌پردازند

کنایه دستجمعی قاضی زاده هاشمی به نامزدها؛ حرف‌های کلی و تکراری شنیدیم/ باید از مردم آزاری در اقتصاد دست برداریم

فیلم| قاضی‌زاده هاشمی: مردم از وعده خسته شده‌اند

قاضی زاده هاشمی: دست از مردم آزاری مردم برداریم + فیلم

فیلم/ قاضی‌زاده: من خودم را به برنامه دولت رئیسی ملزم می‌دانم

ببینید | انتقاد قاضی‌زاده هاشمی از نظر سایر کاندیداها؛ ما که کارشناس نیستیم!

کنایه مهاجرانی به قالیباف و قاضی زاده هاشمی: ٤ دقیقه را حرام کردید!

کنایه قاضی زاده هاشمی به رقبایش: ما کارشناس نیستیم /خصوصی سازی فعال یعنی درآمد عمومی بیشتر

جوری صحبت نکنیم که انگار دنیا از امروز شروع شده است/ دست از آزار مردم در موضوعات اقتصادی برداریم

بازگشایی استخر روباز پارک ملت مشهد

یک پاوربانک می‌تواند چند بار گوشی را شارژ کند؟

دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی جنگل‌های قبرس (فیلم)

پیش بینی قیمت دلار 29 خرداد 1403

مورد سوال ترین نکته اولین مناظره انتخاباتی/ قاضی زاده و زاکانی هنگام خواندن سرود دست بر سینه گذاشتند/ پخش کلیپی از شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهوری فقید

مناظره انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی آغاز شد

قاضی‌زاده هاشمی: مردم از وعده‌ها خسته شده‌اند

ما یک ⁧خانواده⁩ هستیم و هر عضوی با تابعیت ایرانی برایمان مهم است

قاضی زاده هاشمی: شوک های ارزی را جمع کنیم/قانون هدفمندی یارانه ها باید کامل اجرا شود/طوری صحبت نکنیم گویی انگار دنیا از امروز شروع شده است

قاضی زاده در اولین مناظره اقتصادی 1403 چه گفت؟

قاضی‌زاده هاشمی: مردم از وعده خسته هستند و باید و نباید گفتن کار ساده‌ای است

صحبت‌های قاضی زاده هاشمی در نخستین مناظره انتخاباتی آغاز شد +عکس و فیلم/ در حال بروزرسانی

فیلم/ قاضی‌زاده: وظیفه خودم می‌دانستم پرچمی که شهید رئیسی بلند کرده را نگذارم زمین بماند

قاضی‌زاده هاشمی: اگر وعده‌ها عملی نشود مردم با صندوق رای قهر می‌کنند

سقف مجاز افزایش اجاره‌بها مشخص شد

کدام دسته از کولرهای آبی کارایی بهتری دارند

حمایت اهالی روستای نوزاد از مردم فلسطین در نماز عید قربان + قیلم

تنها یک نامزد همچنان سیاه‌پوش رییس جمهوری فقید

این امضای پزشکیان، قالیباف، جلیلی و پورمحمدی است /امضای زاکانی و قاضی زاده چه شکلی است؟ +عکس

تذکر قاضی زاده هاشمی به مجری قرعه کشی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری

تذکر جالب قاضی زاده هاشمی به مجری قرعه کشی مناظرات | ویدئو

ببینید | حساسیت قاضی‌زاده هاشمی برای استفاده مجری از واژه «سید» در گویش نام او

قاضی‌زاده هاشمی وارد صدا و سیما شد+ فیلم

جدیدترین نظرسنجی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز 28 خرداد؛ کدام نامزد‌ها در صدر قرار دارند؟

گزارش کامل از مناظره اقتصادی انتخابات ریاست جمهوری/بروزرسانی

آتش‌سوزی مراتع روستای کیتکه مهاباد مهار شد

جان باختن یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در چناران

واژگونی خودرو سواری در محور قوچان به سبزوار منجر به مصدومیت 4 نفر شد

روز جهانی پدر | رضا قوچان‌نژاد کنار فرزندش + عکس

نقش ساعت داخلی بدن در درمان سرطان

مشارکت" تنها راه توسعه جزیره کیش است

قاضی زاده برای مناظره وارد صدا و سیما شد

فیلم/ «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» وارد صداوسیما شد

قاضی زاده برای حضور در مناظره اول انتخاباتی وارد صداوسیما شد | ویدئو

تصاویری از حضور قاضی زاده در مقبره شهدای گمنام/ برگزاری تشریفات نظامی هنگام ورود