پاسخگویی 24 ساعته به 550 هزار تماس شهروندان مشهدی در یکسال / 137؛ پل ارتباطی مؤثر مردم با شهرداری مشهد
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام خراسان - به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محسن خیرآبادی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد در گفتگویی با اشاره به عملکرد یکساله این مرکز، اظهارکرد: طی یک سال گذشته، بیش از 550 هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان مشهدی با سامانه 137 برقرار شده که بخش قابل توجهی از آنها منجر به ثبت درخواست و پیگیری شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، 288 هزار پیام بهصورت لحظهای توسط کارشناسان پاسخ داده شده و 265 هزار پیام نیز تا حصول نتیجه پیگیری شده است، افزود: برخی تماسها نیازمند انجام عملیات اجرایی در سطح شهر بوده که بر این اساس، نیروهای عملیاتی مرکز 137، حدود 2900 مورد عملیات عمرانی را در مناطق مختلف شهر به انجام رساندهاند.
خیرآبادی با اشاره به تنوع موضوعات مطرحشده در تماسهای مردمی، تصریح کرد: بیشترین فراوانی درخواستها مربوط به حوزههای اتوبوسرانی، ساختوسازهای غیرمجاز، نظافت و رفتوروب، فضای سبز و آسفالت معابر بوده است؛ همچنین در میان حوزههای مختلف شهرداری، معاونت خدمات شهری و محیط زیست بیشترین سهم را در حجم تماسهای مردمی داشته است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی 137 با تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در مدیریت بهتر شهر، خاطرنشان کرد: جالب است بدانید که 70 درصد تماسگیرندگان با سامانه 137 بانوان بودهاند که این آمار، گویای حضور مؤثر و دغدغهمند زنان در پیگیری مطالبات شهری است.
وی در پایان با اشاره به فعالیت شبانهروزی این مرکز گفت: مرکز 137 بهصورت 24 ساعته، حتی در ایام تعطیل رسمی نیز آماده دریافت، ثبت و پیگیری پیامها و درخواستهای مردمی است و تلاش ما همواره بر این بوده تا با پاسخگویی سریع، دقیق و مؤثر، اعتماد شهروندان را حفظ و تقویت کنیم.
کد خبر 2060660
-
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۰:۰۴
-
۱۰ بازديد
-

-
پیام خراسان
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/864996/