چرا تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب کم است؟
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام خراسان - به گزارش و به نقل از ایسنا، مهدی اسماعیلی راد، معاون امور ناشران سیوششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران درباره اینکه چرا وضعیت تبلیغات شهری نمایشگاه مثل سال گذشته نیست، اظهار کرد: سازمان زیباسازی و دوستان شهرداری باید پاسخگوی این موضوع باشند. قراری که داشتیم این بود که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام بدهند؛ اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته نداشتند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
او درباره اینکه توافقها در این زمینه در مترو به چه شکل بوده است توضیح داد: قرار بود دوستان مجموعه همشهری تبلیغات گستردهای داشته باشند، درباره این موضوع هم انتقاد کردیم و گفتند رفع میشود؛ اما تا آنجایی که اطلاع دارم تبلیغات، تبلیغات قابل توجهی نبوده است.
اسماعیلی راد درباره اینکه آیا انتقادها به عملکرد شهرداری به آنها منتقل شده است گفت: بله منتقل شده است، آنها گفتند رفع میکنیم اما تا الان که نمایشگاه از نصفه هم رد شده، رفع نشده است.
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب درباره تعهدات شهرداری و نمایشگاه کتاب، توضیح داد: تعهدمان نسبت به مجموعه شهرداری را انجام دادیم و در بخش شبستان فضاهای بیشتری را در اختیار دوستان گذاشتیم. هیچ سالی این عزیزان در شبستان پاویون به عنوان فضای تهران دوستداشتنی نداشتند. درحال حاضر همشهری فضای جداگانهای دارد، نشر شهر و سازمان زیباسازی هم همینطور؛ ولی متاسفانه تبلیغات شهری ضعیف است و بازخورد خوبی برای مردم نداشته است. امیدوارم این موضوع بهتر شود.
او افزود: این دوستان متراژی را برای بیلبوردها مطرح کرده بودند که حالا میگویند انجام شده ولی به نظر ما انجام نشده است. یعنی خروجیای که خودم، مردم و سایر دوستان دیدیم نشان میدهد که اتفاقی که باید، نیفتاده است.
-
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۵:۴۰
-
۴ بازديد
-

-
پیام خراسان
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/868664/