پیام خراسان

آخرين مطالب

تجارت آوا گزارش می دهد/ ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران با سرمایه‌گذاری‌های مناسب بیمه دی بیمه دی

تجارت آوا گزارش می دهد/ ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران با سرمایه‌گذاری‌های مناسب بیمه دی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - شرکت بیمه دی با بیش از 20 سال سابقه، یکی از شرکت‌های برجسته در صنعت بیمه ایران به شمار می‌رود. این شرکت جزء 5 شرکت برتر این صنعت از نظر سهم بازار است. بیمه دی با تمرکز بر جذب نیروهای متخصص، اتخاذ راهبردهای مدرن، و برنامه‌ریزی دقیق، توانسته برخوردار از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح یک) باشد. عمده سهام این شرکت متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده و خدمت‌گزاری به این خانواده از افتخارات بیمه‌دی به شمار می‌آید. این گزارش به بررسی سرمایه‌گذاری‌های مناسب و موفق شرکت بیمه دی در کاهش ریسک های پرتفویی، مدیریت بحران های پیش رو با توانگری مالی برای بهبود خدمات به بیمه‌گذاران می‌پردازد.
به گزارش تجارت آوا ، موضوع سرمایه گذاری یکی از دو وظایف شرکت های بیمه ای است تا با توانمندی مالی، کاهش ریسک های پرتفویی را داشته باشند و با توانگری مالی بحران های پیش رو را مدیریت کنند و هم در تولید و سرمایه گذاری مشارکت کنند. شرکت بیمه دی از طریق سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و خرید سهام شرکت‌های معتبر در حوزه‌های مختلف، از جمله دارویی، فلزی، و پالایشگاهی، توانسته است پرتفوی متنوعی ایجاد کند. این استراتژی به شرکت امکان داده تا ریسک‌های مالی را کاهش داده و بازده پایداری را برای تقویت بنیه مالی خود فراهم کند. گروه توسعه اقتصادی تدبیر، که بیمه دی از سهام‌داران آن محسوب می‌شود، نقش مهمی در مدیریت این سرمایه‌گذاری‌ها ایفا می‌کند. این گروه با نظارت هلدینگی، از سرمایه‌گذاری‌های موازی جلوگیری کرده و به بهینه‌سازی منابع مالی کمک کرده است.
از مزایای آن تنوع ‌بخشی به منابع درآمدی است که سرمایه‌گذاری در صنایع مختلف، ریسک‌های مرتبط با نوسانات یک بخش خاص را کاهش می‌دهد. همچنین نسبت توانگری مالی 129 و 208 در سال‌های اخیر نشان‌دهنده مدیریت موفق سرمایه‌گذاری‌ها و توانایی پوشش ریسک‌های پذیرفته‌شده است. و تقویت بنیه مالی، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به افزایش سرمایه ثبت‌شده و بهبود نقدینگی شرکت کمک کرده است.
از طرفی بیمه دی با سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های دیجیتال، به‌ویژه در حوزه اینشورتک (فناوری بیمه)، گام‌های مؤثری در جهت بهبود خدمات به بیمه‌گذاران برداشته است. و در حال توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری برای ارائه خدمات بهتر آنلاین است. این اقدام نه‌تنها دسترسی بیمه‌گذاران به خدمات را تسهیل کرده، بلکه هزینه‌های عملیاتی شرکت را کاهش داده است. باید تاکید کرد، دیجیتالی‌سازی فرآیندها هزینه‌های عملیاتی را کاهش داده و منابع مالی را برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر آزاد کرده است.
از اقدامات کلیدی شرکت بیمه دی ایجاد سامانه‌های آنلاین است که خدماتی مانند مشاهده وضعیت بیمه‌نامه، پرداخت اقساط، و برداشت از اندوخته را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از اقدامات کلیدی ویزیت تلفنی ایثارگران است که از دوران کرونا، بیمه دی خدمت ویزیت تلفنی را با شماره 1671 برای ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی ارائه کرده است.
از اقدامات بسیار مهم این شرکت ایجاد شبکه گسترده مراکز درمانی است که همکاری با بیش از 11,300 مرکز درمانی، امکان ارائه خدمات سریع و باکیفیت را فراهم کرده است. دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات، تجربه مشتریان را بهبود بخشیده است. این موضوع موجب شده مراکز و افراد زیادی متقاضی بیمه‌گذاری و دریافت این خدمات از شرکت بیمه دی باشند.
بیمه دی با ارائه طرح‌های متنوع بیمه عمر، مانند طرح «پژواک» (بیمه عمر با برگشت حق‌بیمه) و بیمه عمر مانده‌بدهکار و غیره توانسته است نیازهای مختلف بیمه‌گذاران را پوشش دهد. این بیمه‌نامه‌ها نه‌تنها پوشش‌های بیمه‌ای را فراهم می‌کنند، بلکه امکان سرمایه‌گذاری و دریافت وام تا 90 درصد اندوخته را بدون نیاز به ضامن ارائه می‌دهند.
این شرکت طرحهای مختلفی از جمله طرح پژواک را دارد که در صورت فوت بیمه‌شده، سرمایه فوت پرداخت می‌شود و در صورت حیات در پایان قرارداد، حق‌بیمه پس از کسر مالیات بازگردانده می‌شود. طرح دیگر بیمه عمر مانده‌بدهکار که این طرح با تسویه اقساط وام در صورت فوت وام‌گیرنده، آرامش خاطر را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. همچنین بیمه مستمری پیشامد را نیز دارد که ارائه مستمری با حق‌بیمه اندک، مناسب برای برنامه‌ریزی مالی بلندمدت است. موارد متنوع محصولات، انگیزه خرید بیمه‌نامه را افزایش داده و باعث جذب مشتریان جدید شده است و درآمد حاصل از حق‌بیمه‌های این طرح‌ها به افزایش نقدینگی و توان سرمایه‌گذاری شرکت کمک کرده است.
شرکت بیمه دی با اتخاذ استراتژی‌های هوشمندانه در سرمایه‌گذاری‌های مالی، توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، ارائه محصولات متنوع بیمه‌ای، و گسترش شبکه فروش و خدمات، توانسته است بنیه مالی خود را تقویت کرده تا خدمات بهتری به بیمه‌گذاران ارائه دهد.
لینک خبر:
https://tejaratava.ir/?p=185556

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/877741/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جدیدترین آپدیت از انتخاب سرمربی جدید استقلال

روی جام‌های فوتسال فقط نام یک تیم ثبت می‌شود

پوستکوگلو از تاتنهام اخراج شد!

تشدید قطع برق نانوایی‌ها؛ خمیرهایی که قبل از نان شدن، ترش می‌شوند

پیشنهاد اول سیتی برای جانشین دی‌بروینه رد شد

سود هنگفت بارسا از فروش مدافع یک میلیون یورویی!

باشگاه‌های دولتی با پول اینتر را در فینال بردند

از علاقه لیورپول به مدافع جوان مغربی تا احتمال انتقال فرمین لوپز به لیگ برتر

تمجید ولاسکو از آنچلوتی: او برزیل را نجات می‌دهد

گاسپرینی جانشین رانیری در رم شد!

ستاره مورد علاقه گواردیولا عاشق رئال است!

شهرداری بجنورد 6 هزار میلیارد ریال بدهکار است

آلگری ستاره یوونتوس را در میلان می‌خواهد

ژائو پالینیا بازیکن بایرن مونیخ، بین اسطوره‌های بوندسلیگا و پریمیرلیگ انتخاب می‌کند

رافینیا بازیکن فصل 25-2024 لالیگا شد

مدافع نیوکسل به یوونتوس پیوست

تصادف مرگبار در مسیر مشهد-سرخس

قیمت گوشت قرمز 16 خرداد 1404 مشخص شد

زمان آغاز فصل 26-2025‌ لالیگا مشخص شد

75 میلیون یورو، پیشنهاد جدید از الهلال!

ترکیه از روی نماینده آسیا رد شد

آخرین وضعیت بازار سکه و طلا؛ اثر مستقیم رشد اونس جهانی بر بازار داخل

ماستانتونو باید به ندای قلبش گوش بدهد!

یامال فوق‌العاده است اما او را با مسی مقایسه نکنید!

استراماچونی: امیدوار به تحول اینتر با چیوو نباشید!

با دریافت نشان شوالیه؛ بکام به‌زودی لقب سِر می‌گیرد

اوج لابی‌ها در اروپا؛ جنگ برای توپ طلا!

پیشنهاد بایرن برای لیائو؛ 60 میلیون و یک ستاره!

توافق نهایی؛ چیوو، سرمربی جدید اینتر

نگرانی اشلوت؛ ستاره لیورپول زیاد مشتری دارد

لامین یامال؛ بزرگترین کابوس فوتبالی امباپه

ژاپن باید قهرمانی جام جهانی را فراموش کند!

رکورد بیشترین تاخیر پرواز فروردین 1404 به 732 ساعت رسید

گروه‌های منتخب مرحله نهایی سومین جشنواره نی‌انبان کیش معرفی شدند

شرط بازگشایی نمادهای استانی سهام عدالت در بازار توافقی اعلام شد

تمدید گابریل ماگالائش با آرسنال تا 2029

جواهر آرژانتینی با رئال شش ساله می‌بندد!

ستایش فرانسوی‌ها از یامال؛ تعظیم مقابل نبوغ!

وینگر قطر: به خاطر لوپتگی ایران را بردیم

عذر هافبک محبوب موسیمانه را خواستند

برگزاری نماز عید قربان در کیش

ادامه ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان

درج برچسب ایرانی روی لوازم یدکی چینی برای سود بیشتر!

بازار خودرو داغ شد؛ نوسان حدود 20 میلیونی برخی خودروها

طلای جهانی در مسیر ثبت افزایش هفتگی قرار گرفت

ماستانتونو: اعجوبه‌ای که رکورد مسی را شکست

ساپینتو: کاملا آماده‌ام به استقلال بیایم

راه‌حل سازمان هواپیمایی برای اصلاح قیمت بلیط هواپیما

یادواره شهردار شهید محمد جوادی برگزار شد

قهرمان المپیک به ژاپن کوچ کرد