مدیر کل بنیاد مازندران:
بزرگنمايي:
پیام خراسان - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: اعتماد سازی و خوب پاسخ دادن موجب حل مشکلات و دلگرمی جامعه ایثارگری می شود.
به گزارش ایثار، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت مندی، امروز در مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد استان به صورت چهره به چهره با 143 تن از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار و به درد دلهای این عزیزان گوش داد.
در این ملاقات مسائل و مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بخش های اشتغال، مسکن، حقوقی، درمانی، وام های خود اشتغالی، وضعیت جانبازی، حق پرستاری و ... توسط مدیر کل بنیاد مازندران مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت.
سعید کهن سال پس از ملاقات عمومی با جامعه هدف، با بیان این که اعتماد سازی و خوب پاسخ دادن موجب ایجاد رضایتمندی شده و بسیاری از مشکلات را حل می کند، یاد آورشد: افزایش سرعت پاسخگویی جامعه ایثارگری را دلگرم و امیدوار می کند، نگاه ما در امر خدمت رسانی این است همیشه در دسترس مخاطبین خود باشیم و مطالبات آنان را از طریق سازمان ها پیگیری کنیم.
وی در رابطه با ارتباط مستقیم و بدون واسطه با ارباب رجوع و صرفه جویی در وقت و کاهش مراجعات، اذعان داشت: در ملاقات عمومی به دنبال ارائه راهکار و راه حل برای رفع مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستیم، شنیدن مشکلات از زبان خود شان زمینه برای تعامل و گفتمان با این قشر معزز را فراهم می کند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به این که رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری رسالت ما در بنیاد است، یاد آور شد: هر چقدر خدمات با کیفیت تر ارائه دهیم در امر تسریع، تسهیل، شناسایی و پیگیری با مشکل مواجه نخواهیم شد.
استان مازندران 14 هزار و 500 شهید والا مقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/878540/