پیام خراسان -
🔸به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، علی متقیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، در جلسه هماهنگی فرآیند ارزیابی شایستگی دانشجویان معلمان متعهد خدمت 1404، ضمن تأکید بر اهمیت نظارت دقیق بر فرایند ارزیابی تکمیلی شایستگیهای معلمی، خاطرنشان کرد: تدوین یک مدل جامع و کارآمد در زمینه ارزیابی شایستگی معلمان، از اولویتهای اساسی است. وی تصریح کرد: هدف اصلی، بررسی و سنجش دقیق مهارتها و توانمندیهای افراد است تا بتوانیم بهترین مسیر را برای تربیت معلمان توانمند و متعهد فراهم آوریم
🔸دکتر متقیان افزود: در حال حاضر، سه برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه شدهاند و بر اساس برنامهریزیهای انجام شده، در مجموع، 586 نفر پس از طی فرآیند ارزیابی برای نیم سال اول و دوم، پذیرش خواهند شد. همچنین، از کل داوطلبان، 2 هزار و 627نفر از طریق آزمون استعدادهای درخشان در سطح کشور برای ورود به دانشگاه فرهنگیان انتخاب میشوند، که نشاندهنده اهمیت و جایگاه ویژه این نهاد است.
🔹سید جلال لنگری، رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی نیز با بیان اینکه 49.13 درصد از داوطلبان کنکور 1404 متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان بودهاند، گفت: فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه حساس این دانشگاه در تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص است. وی خاطر نشان کرد: این رقم نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان است، و ما نیز با همکاری مستمر با آموزش و پرورش در فرآیند ارزیابی دانشجویان متعهد خدمت، تمامی تلاش خود را در جهت انتخاب بهترین استعدادها بکار خواهیم گرفت.










http://www.khorasan-online.ir/Fa/News/884404/جلسه-هماهنگی-ارزیابی-شایستگی-دانشجویان-متعهد-خدمت-خراسان-شمالی---تاکید-مدیرکل-بر-اهمیت-استانداردسازی-فرآیند-ارزیابی-و-جذب-در-آموزش-و-پرورش-استان