پیام خراسان
پاسخگویی مدیرکل بنیاد کرمانشاه به ایثارگران در سامانه «سامد دولت»
چهارشنبه 16 آذر 1401 - 07:28:48
پیام خراسان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با حضور در مرکز سامد گفت: به دنبال ارتقای سطح رضایتمندی جامعه ایثارگری هستیم.

به گزارش «ایثار»، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه صبح امروز سه‌شنبه 15 آذرماه 1401 با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیک مردم و دولت)، به سؤالات مطرح‌ شده از سوی جامعه ایثارگری استان پاسخ گفت.
در پی هماهنگی به ‌عمل ‌آمده با مسئولان بازرسی استانداری کرمانشاه، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه به همراه ایوب جمشیدی رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان از ساعت 10 صبح با حضور در محل پاسخگویی به تماس‌های تلفنی این مرکز، به سئوالات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در بخش‌های مختلف کاری بنیاد پاسخ گفت.
در این برنامه پرسش و پاسخ، مدیرکل بنیاد استان به مدت 2 ساعت با تماس تلفنی با جامعه ایثارگری، پاسخ‌گوی سؤالات مطرح‌ شده از سوی این عزیزان بود.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه در خصوص برقراری ارتباط تلفنی مردم و مسئولان در مرکز سامد اظهار داشت: وظیفه مسئولان نظام اسلامی خدمتگزاری صادقانه به جامعه اسلامیمان است و سامد پل ارتباطی مؤثری در شنیدن و پیگیری هر چه بهتر مسائل و مشکلات آحاد مردم است.
وی افزود: مسئولان بنیاد در هر فرصتی به دنبال رفع مشکلات جامعه ایثارگری هستند و لذا علاوه بر ملاقات‌های مردمی که روزانه در نهاد مقدس بنیاد انجام می‌پذیرد، مرکز سامد را فرصتی مغتنم به منظور ارتباط و شنیدن مشکلات ایثارگران عزیز دانسته و تلاش می‌کنیم که از این طریق نیز درخواست‌های جامعه ایثارگری را پیگیری و سطح رضایتمندی جامعه هدف را ارتقا ببخشیم.
شایان ذکر است سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از سوی بازرسی استانداری کرمانشاه در نظر گرفته شده و شهروندان عزیز می‌توانند از طریق این سامانه به راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مطرح و پیگیری کنند.
انتهای پیام/

http://www.khorasan-online.ir/Fa/News/481186/پاسخگویی-مدیرکل-بنیاد-کرمانشاه-به-ایثارگران-در-سامانه-«سامد-دولت»
بستن   چاپ