پیام خراسان
رضایت زائران از کیفیت خدمات ارائه شده و تاکید بر رفع کمبود‌ها
چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 15:03:58
پیام خراسان -

پیام خراسان

بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت افزود: اعضای ستاد باید در هماهنگی با زیرمجموعه خود لحظه به لحظه امور مربوط به زائران را بررسی کنند و اگر مشکل یا کمبودی وجود دارد سریع نسبت به رفع آن اقدام کنند. در ادامه این نشست، دکتر سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر هم گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در این حوزه برای زائران ارائه داد و گفت: تجهیز بیمارستان مکه تا روز چهارشنبه (17 خرداد) با همه امکانات به پایان خواهد رسید و دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه بیماران قلبی، سونوگرافی و ارتوپدی فعال می‌شوند. وی افزود: دارو‌های مورد نیاز بیمارستان و درمانگاه‌ها در مکه و مدینه ترخیص و پزشکان در هتل‌ها مستقر شده اند و 33 تُن دارو در اختیار داریم و کمبودی در زمینه پزشک نخواهیم داشت. مرتضی آقایی مسئول تغذیه و تدارکات عملیات مکه نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای نظارت بر کیفیت غذای زائران در هتل‌های مختلف ارائه کرد و گفت: بازدید از بخش‌های مختلفی که غذای زائران را تهیه می‌کند در دستور کار روزانه است و بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است و مشکل خاصی نداریم. در ادامه این نشست مدیران مناطق گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مناطق یک تا چهار مکه ارائه و در خواست‌های خود را برای انجام بهتر خدمات به زائران مطرح کردند. در پایان این نشست غلامرضا رضایی رئیس ستاد مکه با تاکید بر این که همه واحد باید برای روز‌های آینده برنامه‌های مدون و مکتوب داشته باشند، گفت: اگر می‌خواهیم رفاه و آرامش زائران در ایام حج به ویژه در ایام تشریق را فراهم کنیم باید برای تمام ایام برنامه دقیق داشته باشیم. وی افزود: ما به عنوان اعضای ستاد همه تلاش خود را برای رفع مشکلات و کمبود‌های زائران انجام می‌دهیم و در همه ساعات شبانه روز پیگیر مسائل و امور زائران هستیم تا آن‌ها دغدغه‌ای برای زیارت و انجام اعمال شان نداشته باشند.

http://www.khorasan-online.ir/Fa/News/550847/رضایت-زائران-از-کیفیت-خدمات-ارائه-شده-و-تاکید-بر-رفع-کمبود‌ها
بستن   چاپ