سه شنبه ۲ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته قوه قضائیه
پیام خراسان - استاندار خراسان جنوبی، طی پیامی همراهی مجموعه قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی را در رسیدگی به مطالبات مردم، حمایت از واحدهای تولیدی و اقتصادی، تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و تلاش برای حل مسائل و مشکلات موجود شایسته قدردانی عنوان کرد.
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - استاندار خراسان جنوبی، طی پیامی همراهی مجموعه قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی را در رسیدگی به مطالبات مردم، حمایت از واحدهای تولیدی و اقتصادی، تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و تلاش برای حل مسائل و مشکلات موجود شایسته قدردانی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی، طی پیامی همراهی مجموعه قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی را در رسیدگی به مطالبات مردم، حمایت از واحدهای تولیدی و اقتصادی، تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و تلاش برای حل مسائل و مشکلات موجود شایسته قدردانی عنوان کرد.
متن پیام بدین شرح است؛
به نام خدا
هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدت‌ های خالصانه و مسئولیت خطیر مجموعه‌ ای است که پرچم عدالت‌ خواهی، قانون‌ مداری و احقاق حقوق مردم را بر دوش دارد و با تلاش شبانه‌روزی خود، امنیت، آرامش و اعتماد را در جامعه تحکیم می‌بخشد.
این هفته که به نام و یاد آیت‌الله شهید دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش مزین شده، فرصتی ارزشمند برای تبیین جایگاه والای عدالت در نظام اسلامی و تجلیل از خدمات قضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی است، انسان‌های متعهدی که با صبر، دقت و روحیه خدمتگزاری، در مسیر صیانت از حقوق مردم و اجرای قانون گام برمی‌دارند.
بی‌تردید، تحقق عدالت و حاکمیت قانون از مهمترین ارکان توسعه پایدار و پیشرفت همه‌جانبه کشور است. در این میان، تعامل سازنده و هم‌افزایی میان دستگاه قضایی و مجموعه اجرایی استان، نقش تعیین‌کننده‌ای در رفع موانع پیش‌روی تولید، حمایت از سرمایه‌گذاران، بهبود فضای کسب‌وکار، صیانت از بیت‌ المال و حفظ حقوق عامه دارد.
خوشبختانه در خراسان جنوبی، همکاری و همراهی ارزشمند مجموعه قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی، در رسیدگی به مطالبات مردم، حمایت از واحدهای تولیدی و اقتصادی، تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و تلاش برای حل مسائل و مشکلات موجود، زمینه‌ساز اقدامات مؤثر و امیدبخشی بوده که شایسته قدردانی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفتم تیر، به‌ویژه معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله شهید بهشتی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس کل محترم دادگستری خراسان جنوبی، دادستان محترم مرکز استان، قضات شریف، کارکنان پرتلاش و تمامی خدمتگزاران عرصه عدالت تبریک و تهنیت عرض نموده، از خدمات صادقانه و تلاش‌های ارزشمند آنان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق عامه، مقابله با فساد و خدمت به مردم شریف استان تقدیر و تشکر می‌کنم.
توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی همه تلاشگران دستگاه قضایی را در انجام این رسالت بزرگ و خطیر و به ویژه تحقق منویات رهبر شهید، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(ره) در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند متعال، مسئلت دارم.


نظرات شما