شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
ورزشی

بازیکنان خارجی فولاد جدا شدند

بازیکنان خارجی فولاد جدا شدند
پیام خراسان - ایسنا / دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شدند. گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی فولاد پس از دریافت مطالباتش خود و دو فصل حضور در فولاد، از این ...
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - ایسنا / دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شدند.
گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی فولاد پس از دریافت مطالباتش خود و دو فصل حضور در فولاد، از این تیم جدا شد.
به گزارش ایسنا، همچنین متئوس کاستا، وینگر-مهاجم ۲۶ ساله برزیلی که در نقل و انتقالات زمستانه فصل گذشته به صورت قرضی از باشگاه مس رفسنجان به فولاد آمد، از فولاد جدا شد. البته این بازیکن در نخستین تمرینات خود با تیم اهوازی دچار مصدومیت شد و نتوانست فولاد را همراهی کند.
تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از امشب ششم تیر ماه با حضور حمید مطهری در تهران آغاز شد.


نظرات شما