پیام خراسان

آخرين مطالب

فتح‌الله‌زاده با کنایه به آجورلو: بمبی که ترکاندی در خود باشگاه ترکید و کلی بدهی به بار آورد! ورزشي

فتح‌الله‌زاده با کنایه به آجورلو: بمبی که ترکاندی در خود باشگاه ترکید و کلی بدهی به بار آورد!
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - به گزارش خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر یرامون تمام مسائل روزهای اخیر باشگاه استقلال به صحبت پرداخت.
گزیده صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال به شرح زیر است:
* بعد از جدایی من از استقلال، گفتند که من بدهی آوردم، ولی هیچکس کمپ ناصر حجازی را نمی‌بیند که امروز بیش از هزار میلیارد قیمت دارد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
می‌گویند کسی هم هست که در اتاقش زده که 300 میلیارد به استقلال می‌آورم. همین آدم 200 میلیارد بدهی ایجاد کرده است. کسی که می‌تواند مناظره کند، من حاضر هستم رو در رو با او بحث کنم.
* قربان‌زاده می‌گوید 240 میلیارد تخلف در اینجا شده است، بعد می‌گویند ما 400 هکتار زمین گرفته‌ایم. کجاست این زمین؟ من پیگیری کردم اما هیات مدیره آن زمین منکر شد. آن فردِ قطری هم منکر آن ادعا‌ها شده است. وزیر این همه کمک کرده و شما 700 میلیارد هزینه کرده‌اید و پول هیچکس را هم نداده‌اید. نه مربی نه بازیکن و نه هتل پول نگرفته‌اند. ما ته چاه هستیم و چگونه می‌گویید ما باشگاه را به اوج رساندیم؟
*می‌گویند هزار میلیارد آورده‌ایم و با حالت تمسخر می گویند فلانی بمب ترکانده است. بله شما هزار میلیارد بدهی ایجاد کرده‌اید. بمب ترکاندن هنر می‌خواهد. بمب ترکاندن با آمدن مجیدی، رحمتی، خسرو، نکونام، هاشمی‌نسب و... رقم می‌خورد. بله بمب در باشگاه ترکانده‌اید که این همه بدهی ایجاد کرده‌اید.
* می‌گویند تیم را بعد از 9 سال قهرمان کرده‌اند. آن تیم را آقای مددی بسته که قهرمان شده است. من صد عدد چک از همین آقایان را پرداخت کرده‌ام.
* شما وقتی 700 میلیارد خرج می‌کنید و 600 میلیارد تعهد هم ایجاد کرده‌اید یعنی 1300 میلیارد تومان هزینه کرده‌اید. کل مدیران تاریخ استقلال روی هم چنین رقمی هزینه نکرده‌اند.
*هتل به من گفت که پول هتل ساپینتو دو میلیارد شده و ایشان را راه نمی‌دهیم. ما ماساژور در تهران نداریم که از شهرستان بیاوریم و ماهی 130 میلیون هزینه اتاق ماهانه آن‌ها باشد؟ فارغ از هزینه خشک‌شویی و سایر هزینه آن‌ها! یا فردی آمده و می‌گوید من 25 میلیون به عنوان راننده فلانی حقوق می‌گیرم.
* فکر می‌کنند شرکت بورسی، شرکت بوسه است و مدام به این و آن بوسه می‌فرستند! اگر این حرف‌های بی ربط ادامه پیدا کند، مجبورم مطالب دیگری را بیان کنم.
* می‌گویند ما حساب را خالی کرده‌ایم. درحالی که از 350 میلیاردی که در حساب بوده، 250 میلیارد برداشته‌اند. تیم 23 درصد گرفته بود به صورت میانگین و من این عدد را به 55 درصد الی 60 درصد رساندم.
* من از روزی که آمدم به کادرفنی و بازیکنان پول داده‌ام. 450 هزار دلار به کادرفنی داده‌ام. رفتم ترکیه و پول اللهیار را گرفتم ولی در فضای مجازی پخش کردند که من برای پروژه خانه‌ام به آنجا رفتم در حالی که من در خارج از کشور هیچ ملک یا چیزی دیگر ندارم.
* شب قبل از سوپر جام، ساعت 12 شب دوستی به من زنگ زد و گفت سرمربی گفته پولم را نگرفته‌ام و نمی‌آیم. صبح از دوستان پول قرض گرفتم و در فرودگاه به او پول دادم. یک دوستی که با من از صبح تا شب بود، وقتی برگشتیم تهران، تازه به من گفت که دستیار ساپینتو نمی‌تواند از کشور خارج شود و با کمک سردار ذوالقدر آن وقت شب مسئله را حل کردم.
*می‌گفتند 500 میلیارد از تبلیغات محیطی می‌آوریم، ولی 100 میلیارد در آمده و از آن طرف 90 میلیارد به سازمان لیگ بدهکاریم. من اگر تا عید 230 میلیارد پول ندهم، مشکلات دیگری هم خواهیم داشت.
*من فیلم کمپ را به شما نشان می‌دهم که روز اول چگونه بوده و اکنون چگونه است. زمین چمن کچل بود و آن را ترمیم کردم. 
* ان‌شاءالله تا 10 روز آینده به دوبی می‌روم تا پنجره باز شود. الان برای طلب پین و میلیچ پنجره ما بسته است. 
* همه می‌دانند تیم ما کامل نیست. بازیکنان خوبی داریم، ولی نواقصی هم داریم. نمی‌توان همه فشار را به ساپینتو گذاشت. چند بازیکن ما آسیب دیده هستند. 
* اگر طلب حسینی را ندهیم پنجره باشگاه بسته می شود، ارسلان مطهری وقتی من آمدم، یک ریال هم نگرفته بود اما الان ما بالاترین مبلغ پرداختی را در تیم‌های لیگ برتری داریم. 
* بازیکنان ما بسیار با شرف و با وجدان هستند. من وقتی آمدم به بازیکنان قول دادم که پولشان را بدهم. 25 روز وقت گرفتم و آن مدت برایم جهنم بود. این بچه‌ها برای ما سوپرجام گرفتند. من مطمئنم که بازیکنان ما روز پنجشنبه جبران می‌کنند و از هواداران دلجویی می‌کنند. باید به بازیکنان کمک کنیم از این شرایط روحی خارج شوند.
* بعد از باخت، دشمن فشار ایجاد کرد که ساپینتو عوض می‌شود. موضع من حمایت از ایشان است و با ایشان پیش می‌رویم.ما با خرید یکی دو بازیکن می‌توانیم تیم را بالانس کنیم. 
*من گپ و گفتی با ساپینتو دیروز داشتم. من نگذاشتم او به هیات مدیره بیاید تا جلوی شایعات و دروغ‌ها را بگیرم. زشت است با یک باخت بگوییم مربی را عوض می‌کنیم. تیم‌ها دچار افت می‌شوند و این طبیعی است و باید کمک کنیم تیم به روز‌های خوب برگردد.
*من به نظر آقای ساپینتو در خصوص آمانوف و سایر بازیکنان احترام می‌گذارم. شاید در آینده آقای ساپینتو از او استفاده کند، ما باید در مسائل فنی به سرمربی احترام بگذاریم.
*من به خاطر کار پین می‌خواستم این روز‌ها به دوبی بروم، ولی شایعه کردند که من برای مذاکره با محیدی به امارات می‌روم و من برای اینکه ذهن مربی‌ام بهم نریزد، به سفر نرفتم.
* ما کار خود را درباره محبی کرده‌ایم، از زمان حضور من حداقل هیچ قصوری نشده است. مسئله او ارتباطی به پنجره نقل و انتقالات ما ندارد. 
* قایدی پایان فصل قراردادش تمام می‌شود. دوستان به عهد خود در خصوص او عمل نکرده‌اند. درباره او هم به امارات می‌روم.
*جدا از سایر پول‌هایی که آوردیم، تاکنون حدود چهل میلیارد درآمدزایی از طریق همراه اول، بانک شهر و ... ایجاد کرده‌ایم و ان‌شاءالله طی 10-15 روز آینده بتوانیم قرارداد اسپانسری خوبی هم ببندیم.
* من وظیفه دارم به عنوان یک مدیر در کار‌های علمی و پیشرو قدم بردارم. من امروز می‌خواهم بگویم که به زودی استقلال دارای یک بانک می‌شود و هواداران از آن می‌توانند استفاده کنند. طرح‌هایی مثل توکن هواداری، استادیوم مجازی و ... در دستور کار ما است. من با چهار بانک صحبت کرده‌ام. اگر عمرم کفاف دهد، با یکی از این بانک‌ها قرارداد خود را می‌بندیم. 
* دیدید عربستان موفق شد آرژانتین را شکست دهد، ولی آرژانتین در نهایت قهرمان شد. ما نباید با یک برد و باخت پشت تیم خود را خالی کنیم. سرمربی تیم مورد حمایت کامل ماست و دیدید که اعضای هیات مدیره و خود من هم حمایت کامل خودمان از ایشان را اعلام کردیم. 
* مشکلات مالی زیادی داریم، ولی هراسی نداریم. آبی ریخته و ما با قاشق درحال جمع کردن آن هستیم.
* روزی که من آمدم، کمپ وضعیت خرابی داشت. من رفتم که آنجا را بسازم. اتاقی که مد نظر من بود را ظاهرا قبلا قولش را به ساپینتو داده بودند و من گفتم که از این موضوع اطلاع نداشتم و از این جهت مشکلی نیست. تا پانزده روز دیگر سالن بدنسازی و کافی‌شاپ ما هم در آنجا آماده شده است. 
* متاسفانه عده‌ای از بیرون، ذهنیت ساپینتو را خراب می‌کنند. به دروغ به او گفته بودند که من می‌خواستم او را بردارم که هیات مدیره نگذاشته است. دیدید که هیات مدیره هم گفت در این رابطه من اختیار تام دارم و موضع من حمایت از سرمربی است.
* من یک میلیارد و دویست میلیون تومان در هر ماه صرفه‌جویی کرده‌ام. قطعا این روند را هم ادامه می‌دهم. مالیات را هم کم کرده‌ام. 
* در شرایط سختی باشگاه را گرفتم و همه باید کمک کنند. باید پول بزرگی را تا عید تامین کنم. باید با کمک هواداران به تیم روحیه دهیم تا روز پنجشنبه موفق به شکست تراکتور شویم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/488088/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

متهم شدن 7 تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان

پیش بینی برداشت بیش از 700 تن گل محمدی در خراسان جنوبی

گلچینی از گل و گیاه 5 استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

تجهیز 53 درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند

تجهیز 53 درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند

باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت

آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد

7 فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

افزایش 41 درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت

2 جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد

4 شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب

پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس

بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا

شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند

بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک

اعزام 255 زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود

اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی

وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»

آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

هزار و 645 حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

ورود سیل به شهر حاجی‌آباد

دو جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد

بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی راه‌اندازی شد

نوای دلنشین نقاره‌زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی

ببینید | مهم‌ترین پیامد حادثه طبس چه بود؟

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت

(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد

ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از 20 سال

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست