پیام خراسان - بهمن نوری استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، بهمن نوری، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه ۲۴) یکی از اهداف پیامبران الهی و نیز مهمترین مسئولیت آنان، ایجاد و اقامه قسط و عدالت در جامعه است.
هفته قوه قضائیه یادآور مجاهدتها و خدمات ارزشمند مجموعهای است که با تکیه بر قانون، عدالت و صیانت از حقوق مردم، نقش مهمی در استحکام بنیانهای نظام اسلامی و تأمین امنیت و آرامش جامعه بر عهده دارد. در این ایام که در سوگ شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، بار دیگر تجلی ارزشهای حقطلبی و ایستادگی در برابر ظلم، در کلام و کردار ایشان برای ما ماندگار گشته است. ما بر این باوریم که مسیر عدالتخواهی که ایشان با ایثار خود هموار ساختند، چراغ راه ما در مسیر صیانت از حقوق ملت خواهد بود. همچنین در این مناسبت، یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ایثارگران بزرگ عملیاتهای رمضان و دفاع مقدس را گرامی میداریم؛ کسانی که با ایستادگی خود در برابر دشمنان، ایمان و استقامت ملت را به جهانیان نشان دادند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار، رهبر معظم انقلاب و آیت الله شهید بهشتی و یاران وفادار ایشان، هفته قوه قضائیه را به مجموعه مدیران پرتلاش، قضات و کارکنان شریف استان تبریک عرض نموده، موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه این عزیزان مسئلت دارم.
بهمن نوری، استاندار خراسان شمالی